کد خبر 1322929
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
آلگری: موراتا به بارسلونا نمی‌رود/ رمزی از یوونتوس جدا می‌شود

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با اعلام ماندن آلوارو موراتا در این تیم، جدایی بال ولزی بانوی پیر در ماه ژانویه را تأیید کرد.

به گزارش مشرق، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس خبر روز گذشته‌ رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر مخالفت بانوی پیر با انتقال آلوارو موراتا به بارسلونا را تأیید کرد.

مدتی است که شایعه توافق بارسلونا با مهاجم اسپانیایی یوونتوس شنیده می‌شود، بازیکنی که فصل آخر قرارداد ۲ ساله قرضی‌اش با این تیم را سپری می‌کند. روز گذشته اما خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آلگری از بارسایی‌ها به خاطر مذاکره مستقیم با بازیکن بدون اطلاع دادن به بانوی پیر ناراحت شده و به همین دلیل هم قصد ندارد به او اجازه رفتن بدهد، هر چند که دلیل اصلی مخالفت او پیدا نکردن یک جانشین مناسب برای این بازیکن ملی‌پوش است.

آلگری که مردانش فردا (پنجشنبه) در هفته بیستم سری A میزبان ناپولی هستند، به خبرنگاران گفت: من به موراتا گفتم که او اینجا می‌ماند. پس او یوونتوس را ترک نمی‌کند، ختم کلام.

یوونتوس تا انتهای فصل با موراتای ۲۹ ساله قرارداد دارد و در صورتی که بخواهد او را نگه دارد باید ۳۵ میلیون یوروی دیگر به اتلتیکومادرید بپردازد. موراتا در ۲۳ بازی‌اش برای یوونتوس در این فصل ۷ گل زده و ۳ پاس گل داده است.

در همین حال آلگری تأیید کرد که آرون رمزی دیگر در برنامه‌های تاکتیکی او جایی ندارد و این بازیکن ولزی آماده جدایی از بانوی پیر است.

او گفت: رمزی از یوونتوس جدا می‌شود. من فکر می‌کنم که به جز این یک مورد، ترکیب تیم تا پایان فصل به احتمال ۹۹ درصد مان چیزی خواهد بود که الان هست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس