کد خبر 1224684
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
رئیس سابق «فراری» به یوونتوس می‌آید/ موراتا یک فصل دیگر می‌ماند

باشگاه یوونتوس درصدد تمدید قرارداد قرضی آلوارو موراتا برای یک فصل دیگر است و در نظر دارد مدیر سابق یکی از تیم‌های فرمول یک را استخدام کند.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، باشگاه یوونتوس با درخواست سرمربی جدید خود ماسیمیلیانو آلگری برای تمدید قرارداد قرضی آلوارو موراتا موافقت کرده است.

یوونتوس تابستان سال گذشته مهاجم سابق خود را در ازای ۱۰ میلیون یورو و برای یک فصل از اتلتیکومادرید قرض گرفت. این تیم می‌تواند در تابستان امسال هم قرارداد قرضی موراتا را برای یک سال دیگر تمدید کند هم او را به صورت قطعی بخرد اما ظاهراً ترجیح می‌دهد که یک سال دیگر هم بازیکن ۲۸ ساله اتلتیکومادرید را در ازای ۱۰ میلیون یورو قرض بگیرد و در صورت رضایت از عملکردش تابستان سال آینده با پرداخت ۳۵ میلیون یوروی دیگر، قراردادش را قطعی کند. طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس، بانوی پیر این موضوع را به اطلاع باشگاه اتلتیکومادرید هم رسانده است.

موراتا در فصلی که گذشت، در ۴۴ بازی‌اش برای یوونتوس ۲۰ گل زد و ۱۲ پاس گل داد. این دومین دوره حضور او در یوونتوس پس از مقطع اول بازیگری‌اش در این تیم در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ است.

در همین حال خبری دیگری درباره باشگاه یوونتوس منتشر شده مبنی بر اینکه مائوریتزیو آریوا بِنِه رئیس سابق تیم فرمول یک فراری به زودی به عنوان مدیر اجرایی جدید یووه منصوب خواهد شد.

تیم فرمول یک فراری و باشگاه یوونتوس جزو دارایی‌های خانواده آنیلی هستند که زیر نظر هلدینگ اکسور مدیریت می‌شوند. از این رو به نظر می‌رسد که مالکان یوونتوس قصد دارد مردی که کارنامه درخشانی در رشته فرمول یک داشته را به عنوان مدیراجرایی این باشگاه منصوب کنند، البته آریوا بنه از سال ۲۰۱۲ عضو هیئت مدیره باشگاه یوونتوس بوده است.

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , آلوارو موراتا ,

این دومین تغییر مهم در کادر اجرایی و مدیریتی باشگاه یوونتوس پس از کنار گذاشته شدن فابیو پاراتیچی از سمت مدیر ورزشی باشگاه و روی کار آمدن فدریکو کروبینی به جای او محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس