کد خبر 1322485
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
اختلاف بین نظامیان و کابینه تل‌آویو/ افکار عمومی ارتش اسرائیل را ضعیف می داند

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و آمادگی مقاومت برای مقابله با آن موجب بروز اختلاف بین نظامیان و کابینه دولت تلا آویو شده است.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری «رای الیوم» گزارش داد، ارتش اسرائیل از دفتر نخست وزیر این رژیم به دلیل در اختیار قرار دادن بیانیه ای مبنی بر اینکه در پاسخ به شلیک دو موشک به  سواحل «غوش دان» رژیم صهیونیستی قصد حمله به نوار غزه دارد، بشدت انتقاد کرد.  
روزنامه «اسرائیل هیوم» امروز سه شنبه  نوشت که  دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه جلسه مقامات این رژیم را که به منظور حمله هوایی به غزه برگزار شده بود، رسانه ای کرد.

به نوشته این روزنامه، افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی گفتند: آنچه توسط دفتر «بنت» فاش شد، نیروی هوایی را در جریان حملات شنبه شب در نوار غزه به خطر انداخت.

مقامات ارشد نظامی رژیم اسرائیل با بیان اینکه برگزاری این جلسات بی سابقه بوده است، اظهار کردند که دفتر نخست وزیری در قبال این جلسات که به دلایل سیاسی برگزار شده، مسئول است.

در این پیوند یکی از منابع ارتش رژیم اسرائیل گفت که حماس قبل از این حمله، اخطاریه دریافت کرده بود و می‌دانست که به نوار غزه حمله می شود بنابر این منتظر ما بود و یک موشک سام به بالگرد شلیک کرد و نیروهای ما را به خطر انداخت.

وی افزود: هرکس در کار پاسخ دخالت کند، نیروها (رژیم صهیونیستی) را به خطر می اندازد.

یک مقام ارشد دیگر نیز گفت: ما یک قانون محکم داریم که از فعالیت عملیاتی قبل از وقوع هرگز سخن نمی گوییم و این یک خط قرمز است که هیچکس نمی تواند از آن عبور کند.  

به گزارش شبکه هفت رژیم صهیونیستی، این افسران از  کابینه بنت و دولتمردان  انتقاد کردند و اعلام داشتند تبلیغات، انتظارات؛ و بزرگ نمایی از توان ارتش موجب افزایش انتظارات شده و برآورده نشدن این انتظار ما را در مقابل انتقادات مردم مبنی بر ناتوانی و ضعف ارتش قرار داده است.
رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه به بهانه شلیک دو راکت از باریکه غزه به سمت سواحل تل آویو مناطقی از  شمال و جنوب نوار غزه را هدف قرار داده‌است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس