کد خبر 1321768
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

در صورتی که قصد خرید موبایل جدیدی را داشته باشید، احتمالا به دنبال فروشگاه‌های معتبر با کم‌ترین میزان سود هستید. به همین خاطر در این مقاله چند مورد از بهترین فروشگاه های موبایل تهران را معرفی خواهیم کرد تا گوشی ایده‌آل خود را به راحتی تهیه نمایید.

بهترین فروشگاه های موبایل تهران کدام است؟

اگر ساکن شهر تهران باشید یا برای خرید گوشی خاصی به این شهر سفر کنید، آشنایی با بهترین فروشگاه های موبایل تهران برای خریدی مطمئن و بدون پشیمانی ضروری و واجب است. در ادامه ۴ مورد از بهترین و مطمئن‌ترین فروشگاه‌ها را معرفی خواهیم کرد تا خریدی ایده‌آل را تجربه نمایید.

فروشگاه های موبایل تهران

فروشگاه اسمارتلند

فروشگاه اسمارتلند از فروشگاه‌های معتبر و باسابقه در شهر تهران بوده که محصولات اورجینال را از برندهای مختلف به فروش می‌رساند. این فروشگاه در خیابان ولیعصر، بین فاطمی و مطهری، خیابان یکم، پلاک ۳ قرار داشته که تقریبا در مرکز شهر بوده و به راحتی از تمامی نقاط شهر می‌توانید به آن مراجعه و گوشی موبایل مدنظر خود را خریداری نمایید. اکثریت برندهای مطرح در فروشگاه اسمارتلند موجود بوده و می‌توانید گوشی مدنظر خود را انتخاب و در همان لحظه بخرید. در صورتی که مدل خاصی مدنظرتان است کافیست با این مجموعه به شماره ۰۲۱۸۸۹۵۹۵۴۵ تماس بگیرید تا از موجودی یا عدم موجودی آن مطلع شوید.

فروشگاه مستر پلاس

از دیگر فروشگاه های موبایل تهران به مستر پلاس می‌توان اشاره کرد که محصولات برندهای مختلف را اعم از آیفون، سامسونگ و غیره را به فروش می‌رساند. آدرس این مجموعه سعادت آباد، خیابان فرحزادی، چهارراه دریا بوده که در نتیجه برای کسانی که در شمال تهران هستند، به راحتی قابل دسترس است. اگر از راه دور به این فروشگاه می‌خواهید مراجعه کنید، از طریق شماره تماس ۸۸۵۶۰۶۳۵ از موجودی موبایل مدنظرتان می‌توانید مطلع شوید.

فروشگاه هیراد مارکت

فروشگاه های موبایل تهران


یکی دیگر از فروشگاه های موبایل تهران که توانسته در مدت زمان کمی، رضایت مشتریان خود را جلب کند، هیراد مارکت است. این مجموعه در فروشگاه آنلاین خود گوشی موبایل برندهای مختلف اعم از اپل، سامسونگ، هواوی، آنر، شیائومی، وان پلاس و غیره را موجود داشته و تنها کافیست محصول مدنظر خود را انتخاب و به راحتی از طریق سایت خریداری نمایید. البته افزون‌بر این محصولات تبلت، ساعت هوشمند، لوازم جانبی و غیره در فروشگاه  هیراد مارکت (https://hiradmarket.com) موجود بوده و به آسانی می‌توانید خرید خود را ثبت و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

قیمت‌های فروشگاه هیراد مارکت نسبت به سایر فروشگاه های موبایل تهران مناسب‌تر بوده و دلیل آن وارد کننده بودن خود این مجموعه است. این فروشگاه به دلیل آنلاین بودن مشکلاتی اعم از ماندن در ترافیک، موجود نبودن محصول مدنظر و غیره ندارد. همچنین از هر کجای ایران که باشید برای خرید موبایل دیگر نیازی به سفر نبوده و کافیست از طریق فروشگاه آنلاین هیراد مارکت خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه امکان پرداخت اقساطی نیز داشته و در صورتی که این مورد برایتان حائز اهمیت است، خرید از فروشگاه آنلاین هیراد مارکت می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

فروشگاه پرتو

در معرفی چهارمین مورد از فروشگاه‌های موبایل تهران به فروشگاه پرتو می‌رسیم که گوشی موبایل‌های برندهای آیفون، سامسونگ، شیائومی و غیره را موجود دارد. بنابراین به راحتی می‌توانید با مراجعه حضوری، اقدام به خرید گوشی مدنظر خود کرده و از موبایل جدید خود لذت ببرید. آدرس فروشگاه پرتو خزانه بخارایی، بلوار ابریشم، پلاک ۸۲ بوده که برای اکثریت افراد به راحتی قابل دسترس است؛ همچنین در صورتی که برای خرید گوشی موبایل خاصی به این مجموعه مراجعه می‌کنید، کافیست با شماره ۰۹۱۲۴۷۸۲۹۴۵ تماس گرفته و از موجودی آن اطلاع یابید.

۳ نکته مهم هنگام خرید گوشی

زمانی که برای خرید گوشی به فروشگاه‌های موبایل تهران مراجعه می‌کنید، جهت خریدی مطمئن و بدون پشیمانی باید نکاتی را مدنظر قرار دهید. در ادامه به مهم‌ترین نکات اشاره خواهیم کرد تا مناسب‌ترین گوشی موبایل را برای خرید انتخاب کرده و از کار با آن لذت ببرید.

پردازنده و رم

در صورتی که عملکرد روان و بدون هنگ گوشی موبایل برایتان حائز اهمیت است، حتما به پردازنده و رم توجه ویژه‌ای داشته باشید. بنابراین به مدل، تعداد هسته‌ها و فرکانس پردازنده دقت کرده و ظرفیت بالای رم را نیز هنگام خرید گوشی برای قیاس مدل‌های مختلف مدنظر قرار دهید. این دو مورد برای سرعت بالا و اجرای عالی برنامه‌ها بسیار اهمیت داشته و ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

دوربین

اگر گوشی موبایل را به قصد ثبت عکس‌ها و ویدئوهای باکیفیت خریداری می‌کنید، حتما به لنزهای اصلی و سلفی توجه کنید. اگر به صورت دقیق‌تر بخواهیم بررسی کنیم، لنز واید اصلی‌ترین لنز بوده و لنزهای بعدی برای بزرگنمایی، افزایش زاویه دید و غیره به کار می‌روند. بنابراین تنها به مگاپیکسل دوربین توجه نداشته و به سنسور، کیفیت ساخت و غیره نیز توجه کنید تا مناسب‌ترین گوشی را از فروشگاه های موبایل تهران خریداری نمایید.

باتری

اگر فرصت کافی برای شارژ مجدد تلفن همراه در طول روز ندارید، حتما به ظرفیت باتری گوشی موبایل هنگام خرید بسیار دقت نمایید. به طور کلی هرچقدر ظرفیت باتری بالاتر باشد، میزان نگهداری شارژ نیز در آن بهتر است. اما موارد دیگری اعم از ابعاد صفحه نمایش، میزان استفاده از تلفن همراه در طول روز و غیره نیز در میزان حفظ شارژ مؤثر بوده و باید به آن‌ها نیز دقت کنید. البته نوع باتری نیز در انتخاب مهم بوده و بنابراین سعی کنید بهترین نوع را انتخاب کنید تا عمر مفید خوبی داشته باشد.


این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس