معارض سوری در گفت‌و‌گو با فارس: شهید سلیمانی سوریه را از دست تکفیری‌ها نجات داد

یکی از رهبران «کمیته هماهنگی ملی» و رقیب بشار اسد در انتخابات ریاست‌جمهوری پیشین، از نقش شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریست‌های وابسته به آمریکا تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، «محمود مرعی» از رهبران ائتلاف اپوزیسیون موسوم به «کمیته هماهنگی ملی» و از مخالفان داخلی بشار اسد، ضمن تأکید بر حمایت از جبهه مقاومت، به تمجید از نقش شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی در نبرد با گروهک‌های تکفیری پرداخت.

رقیب بشار اسد در انتخابات ریاست‌جمهوری فوریه ۲۰۲۱ گفت: «محور مقاومت از تهران تا بیروت و فلسطین و دمشق شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌شناختند و با او در حوزه انتقال سلاح به فلسطین، لبنان، بیروت، دمشق، بغداد و صنعاء هماهنگ بودند.»

محمود مرعی افزود: «شهید حاج قاسم سلیمانی از مهم مردان محور مقاومت در جنگ با تروریسم و آزادی خاک سوریه و بازگردانی آن به کنترل حکومت و ارتش سوریه بود.»

او با خطاب قرار دادن مردم کشورهای محور مقاومت در منطقه گفت: «به مردم سوریه، عراق، فلسطین و لبنان می‌گویم که شهید حاج قاسم سلیمانی ارزشمندترین دارایی خود را در راه مقابله با طرح آمریکایی-صهیونیستی در منطقه عرضه کرد، خداوند رحمتش کند و در بهشت جایش دهد.»

محمود مرعی تأکید کرد که معارضان ملی سوریه ارتباطی با طرح‌های منطقه‌ای و بین‌المللی علیه سوریه ندارند و همراه با محور مقاومت هستند و در راستای تبدیل شدن سوریه به کشوری بهتر عمل می‌کنند، اما معارضان مرتبط با آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مجموعه‌ای از خائنان و مزدوران هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • TR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    1 0
    تکفیری دشمن ملت سوریه
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    0 0
    نقطه ضعف ترکیه ارتشش هست چون ارتش ترکیه با جانبرکفان داعش و النصره به جنگ بشریت آمد. ___ سر میبریدند زن ها را به کنیزی میفروختند.__ پس ایران بازهم برای نجات خاورمیانه شمشیر برداشت. ___سردار یزرگ اسلام شهید سلیمانی طومار ارتش ترکیه را بهمراه داعش و النصره در هم پیچید.____ ترس فرماندهان ارتش ترکیه در اتاق های فرمان داعش و النصره زبانزد شده است فقط کافیست گوش هایتان به اندازه درازگوش دراز نباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس