دختر شهید سلیمانی زینب سلیمانی

غزه امروز (دوشنبه) شاهد برگزاری مراسم ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عنوان «شهید قدس» بود و دختر این شهید پیامی خطاب به ملت فلسطین فرستاد.

به گزارش مشرق، امروز (دوشنبه) به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و همراهانش مراسم یادبودی در غزه تحت عنوان «شهید قدس» برگزار شد؛ سران گروه‌های فلسطینی در این مراسم سخنرانی کردند و دختر شهید سلیمانی پیامی خطاب به ملت فلسطین فرستاد.

عضو حماس

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی حماس در این مراسم گفت، سردار سلیمانی در عراق شهید شد زیرا اعتقاد داشت که سرزمین مسلمین حد و مرزی ندارد.

وی افزود، سردار سلیمانی در حمایت از رزمندگان مقاومت بر این اساس که آنها از مبانی امت دفاع می‌کنند، کوتاهی نکرد و تفاوتی در حمایت کشورش از پیروان مذاهب اسلام قائل نبود.

الزهار تأکید کرد، شهید سلیمانی مردی بود که به اصول اسلامی اعتقاد داشت و جانش را در راه قدس تقدیم کرد.

عضو جهاد اسلامی

«خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی هم گفت، شهید سلیمانی در سازماندهی تشکیلات نظامی در نوار غزه از همه گروه‌های فلسطینی شریک بود، صدها بلکه هزاران مجاهد برای آموزش فنون جنگی داوطلب شدند و این آموزش‌ها را به خوبی فرا گرفتند.

وی افزود، شهید سلیمانی شعارهای انقلاب اسلامی ایران را با حماست از مقاومت در فلسطین و مجهز کردن آن به سلاح، به عمل تبدیل کرد.

البطش تأکید کرد، سردار سلیمانی صاحب یک پروژه بود که وجه مشترک میان شرکای مختلف محور مقاومت است و تفاوت زبان، مذهب، نژاد و ایدئولوژی در آن اهمیتی ندارد.

وی تأکید کرد، شهادت سردار سلیمانی به معنای مرگ پروژه وی نیست، شهید میلیون‌ها نفر را زنده می‌کند و هدف قرار دادن فرماندهان دلیل بر درستی راه و مسیر آنهاست.

البطش گفت، وحدت جبهه‌ها هدف حاج قاسم و برادرانش در محور مقاومت از فلسطین تا لبنان، سوریه، عراق و غیره بود و ترور وی برای جلوگیری از همین وحدت و نیز وجدت نبرد علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

این عضو جهاد اسلامی ضمن اعلام اینکه شهید سلیمانی با ایستادن در برابر پروژه آمریکا، این کشور را خوار و ذلیل کرد و با شهادتش نیز به نحوی دیگر ذلت آمریکا را رقم زد، تصریح کرد، رژیم صهیونیستی شریک این جنایت است و باید تقاص آن را پس بدهد.

پیام دختر حاج قاسم سلیمانی به ملت فلسطین

بر اساس گزارش فلسطین الیوم، زینب دختر حاج قاسم سلیمانی پیامی به ملت فلسطین از طریق همین مراسم فرستاد و گفت، شهید سلیمانی به فرزندانش دشمن‌‎شناسی و عشق به فلسطین و قبله اول مسلمانان در قدس را یاد داده است.

زینب در پیام خود گفت: قدس و فلسطین در تمام جزئیات زندگی ما حضور داشت و فقط یک شعار بر منبر سخنرانی و گلوله در تفنگ جهاد نبود بلکه شیوه و عشق ما در داخل خانواده بود.

وی ضمن اعلام اینکه پدرش در طول مسیر جهادی‎‌اش همواره از عشق به فلسطین گفته، تصریح کرد، در منزلشان تصاویری از شهدای ایران، فلسطین، لبنان، عراق، یمن، سوریه و غیره وجود دارد.

دختر شهید سلیمانی تصریح کرد: شهدای بزرگی مانند شیخ احمد یاسین، فتحی الشقاقی، عبدالعزیز الرنتیسی، ابوعلی مصطفی، ابوجهاد الوزیر، جهاد جبریل، عمر ابوشریعه و دیگر شهدای فلسطین که مجال نام بردن از همه آنها نیست، کسانی هستند که اسامی آنها مانند ستاره‌هایی در اطراف تصویر و نام خورشید مستضعفان و حامل مسأله فلسطین  امام روح‌الله خمینی می‌چرخد.

وی افزود، پدرش و پیش از آن امام خمینی (ره) بر اساس عقیده، به ملت‌های اسلامی و مستضعف بویژه مجاهدان وعده داده‌اند که آزادسازی فلسطین و پیروزی مستضعفان یک «حق و یقین» است.

زینب سلیمانی در ادامه پیام خود خطاب به مردم غزه تصریح کرد: لعنت خدا بر کسانی که راه‌های کمک به شما را بست و در جنایات صهیونیستها شریک شد، لعنت خدا بر رأس ظلم جهانی یعنی آمریکا و تمام ظالمانی که این رژیم جنایتکار حمایت می‌کنند.

وی در پایان بر تمام شهدای فلسطین، حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای محور مقاومت درود فرستاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    29 12
    درود بر زینب بانو
  • احمد IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    30 15
    زنده باشی که وحدت مسلمین راکه آرزو وعشق مبارک پدرت بود رابخوبی تصویر کرده ای چه آنکه دراسلام نژاد ورنگ پوست بی معناست . سوگند که راه وحدت آفرین شاگرد محبوب امام خامنه ای را امت اسلام دریافته واین راه تاوحدت تام وتمام ادامه دارد . شهبدقدس نام برازنده ای است که باید فریادش زد وچه نیک برادرمان اسماعیل هنیه براین نام حقیقی تاکیدواصرارداشت . دختر باصلابت شهیدقدس خدا با تووخانواده عزیزت بیش ازپیش باد . ما رایاد پدر می اندازی ای دلاورپدر و فهیمه زینبی س
  • FR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    19 7
    حقا که دختر شهید حاج قاسم در سیره وعمل مثل پدر بزرگوارشان هست او از شیر زنان عالم اسلام هست وما به ایشان مثل پدر بزرگوارش افتخار می کنیم درود بر سلیمانی که چنین دختری را پرورانده
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    19 10
    آفرین این کارها برای هرایرانی ومسلمان باعث افتخاره
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    20 11
    درود درود درود
  • محمدآقچه لو IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 5
    من ازسخنان بانوسلیمانی خیلی خوشم میادوطرفدارایشون هستم وسالگرد پدرایشان تسلیت میگم هرچندکه ایشون شهیدشدن وبایدبهدخترایش تبریک گفت
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 3
    روحش شاد
  • محمدایوب IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 5
    درود بر شرف پدری که با نان حلال ومادری که باشیر پاک دختری پرورش داد که امروز نه تنها افتخار خانواده وکشور بلکه افتخار رهبری است که سربازش چنین دختری پرورش داده است زینب عزیز خواهش میکنم اجازه نده حرام خواران ودورویان که خون به دل رهبری و پدر عزیزت کرده اند اکنون با دروغ آن مرد باشرف را مصادره کنند و بگویند او با یکی از سران فتنه دوست بود وبا کارهای او موافق. وبا او دیدار میکرد. در زمان دولت آن فتنه گرکه با فتنه ۷۸کشور را می‌خواستند دودستی تقدیم امریکا کنند پدر ولایی تو ودیگرفرماندهان سپاه در طی نامه ای به این فتنه گر هشدار دادند فرزندان خمینی وخامنه ای تا زنده اند نخواهند گذاشت به اهداف سومشان برسند حال که پدر نیست شغالان زوزه کشان اظهار دوستی باشیر بیشه ولایت میکنند زهی خیال باطل زینب زنده است نمی‌گذارد کربلای پدر به یغما برود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس