جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیسی

دکتر رئیسی با تاکید بر ضرورت اجرای کامل قانون نسخه الکترونیکی، گفت: تا تکمیل زیرساخت‌ها در برخی شهرها برای موارد ضروری و استثنایی با تشخیص وزارت بهداشت و درمان، صادر شده است.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اهمیت توجه به واکسیناسیون مهاجران افغانستانی و سایر کشورها که به هر شکلی در کشور حضور دارند، اظهارداشت: برای قطع زنجیره بیماری و جلوگیری از شیوع کرونا ضرورت دارد برای واکسیناسیون همه افراد بویژه مهاجرین اقدام شود.

رئیسی با تاکید بر ضرورت اجرای کامل قانون نسخه الکترونیکی، گفت: تا تکمیل زیرساخت‌ها در برخی شهرها برای موارد ضروری و استثنایی با تشخیص وزارت بهداشت و درمان به منظور جلوگیری از اجتماع و ازدحام جمعیت و خطر شیوع بیماری مجوزهای لازم صادر شده تا مشکلی برای شهروندان بوجود نیاید.

انجام تست کرونا از همه کسانی که به کشور وارد می‌شوند، ضروری است/ لزوم واکسیناسیون همه افراد بویژه مهاجرین

رئیسی همچنین با تاکید بر انجام تست کرونا از همه کسانی که به کشور وارد می‌شوند، گفت: لازم است استان های مرزی تردد افراد از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی را با دقت و جدیت کنترل کنند و از همه این افراد تست کرونا گرفته شود و به برگه های تست که بعضا جعلی هستند، اکتفا نکنند چرا که هرگونه سهل انکاری در این زمینه در حقیقت زحمات همه کادر درمان و دست اندکاران مقابله با کرونا را از بین می برد.

رئیس جمهورهمچنین با اشاره به ضرورت پیگیری واکسیناسیون عمومی بویژه اهمیت تزریق دوز سوم، اظهارداشت: بدون تردید واکسیناسیون عمومی می تواند در مقابل ویروس کرونا مصونیت ایجاد کند و باید با قوت ادامه یابد. همچنین طرح شهید سلیمانی در پیش بینی و پیشگیری از بیماری کرونا برکات فراوانی داشته است و ادامه آن ضروری است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    7 0
    خب حالا این حرفها متنشر کردن داره؟!!!!!!!!
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
      0 6
      لطفاً قبل از نظر دادن کمی از مغزت استفاده کن
  • سعید IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    5 0
    اگه لازمه چرا قانونش نمیکنین؟ ضمانت اجرا داشته باشه ک بهتره؟
  • DE ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    2 0
    شما گویا خبر ندارید مسافرانی که به ایران سفر می کنندباید به درخواست ایران در کشور مبدا 3روز قبل تست اصولی کرونا انجام و تاییدیه کتبی آزمایشگاه مربوطه را قبل از پرواز ارائه بدهند ، باپرداخت هزینه ای حدود 100 یورو بابت تست .. نسنجیده اظهار نظر نکنید . لابد خبرهم ندارید که قبل از ترک ایران هم باید تست کرونابا تاییدیه کتبی آزمایشگاهی معتبر را ارائه بدهند ، با پرداخت حدود 500 هزار تومن . شما دیگر مته به خشخاش نگذارید !
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    2 2
    دولت ما برای قطع زنجیره مردم کشورهای همسایه را نیز واکسینه کند چون به هر حال ممکنه از طریق مبادی غیر مجاز و یا قاچاق وارد بشوند وهمه زحمت ها برباد بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس