کد خبر 1320701
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
آبگرمکن شیائومی

میجیا، از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی، آبگرمکن گازی جدیدی معرفی کرده است که آب داغ را به‌طور مداوم تأمین می‌کند و قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد.

به گزارش مشرق، شیائومی به‌تازگی آبگرمکن گازی جدیدی را تحت برند میجیا در چین رونمایی کرده که قیمت پایه‌ی آن ۲٬۳۹۹ یوان (تقریباً ۳۷۶ دلار) است، اگرچه کاربران چینی می‌توانند آن را با قیمت ۱٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۳۱۳ دلار) از طریق شیائومی‌مال پیش‌خرید کنند.

به نوشته‌ی Gizmochina، یکی از مهم‌ترین نکات آبگرمکن گازی شیائومی این است که کاربران نباید منتظر گرم شدن آب داخل محفظه‌ی دستگاه بمانند، چون آب گرم به‌صورت فوری ارائه می‌شود. آبگرمکن شیائومی محفظه‌ای ۱۸ لیتری دارد و فرایند پیش‌گرمایش را روی آب (حتی آب داخل لوله) انجام می‌دهد. این کار باعث می‌شود به محض باز شدن دوش حمام، آب گرم بیرون بیاید. آبگرمکن شیائومی دارای سیستمی دقیق برای کنترل مداوم دمای آب با دقت نیم درجه‌ی سانتی‌گراد است.

نصب دستگاه جدید شیائومی نیازمند تعویض لوله‌های آب گرم خانه نیست و همچنین می‌توان آبگرمکن را با یا بدون لوله‌ی برگشت نصب کرد. آبگرمکن شیائومی از پمپ آب با فرکانس متغیّر استفاده می‌کند و حالت‌های کاریِ مختلفی دارد.

در دستگاه مذکور از سه المنت بزرگ برای کنترل دما استفاده شده تا تغییرات دمای آب به‌ شکلی دقیق مورد نظارت قرار بگیرد و همچنین هوا و آب به نسبت مساوی تنظیم بشوند. به دلیل تنظیم دمای آب با دقت نیم درجه‌ای، از تغییر دمای ناگهانی به هنگام باز و بسته کردن شیر آب جلوگیری می‌شود.

سیستم حرارتی آبگرمکن شیائومی به‌صورت خودکار حالت مناسب را برای گرم کردن آب استفاده می‌کند؛ با این توضیح که وقتی مصرف‌کننده به آب خیلی گرم نیاز ندارد، حرارت پایین به‌صورت خودکار فعال می‌شود و می‌توان دمای آب را تا ۳۵ درجه‌ی سانتی‌گراد پایین آورد و برعکس.

آبگرمکن شیائومی چهار حالت از پیش تعیین‌شده دارد که شامل حمام بزرگ‌سالان (۴۳ درجه)، حمام کودکان (۳۹ درجه)، حمام راحت (۴۱ درجه) و استفاده در آشپزخانه (۳۶ درجه) است. کاربر در صورت تمایل می‌تواند آبگرمکن شیائومی را به سیستم خانه‌ی هوشمند متصل کند.

آبگرمکن هوشمند S۱ شیائومی معرفی شد +عکس

آبگرمکن هوشمند S۱ شیائومی معرفی شد +عکس

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    4 1
    بدون گمرکی و عوارض مربوط حدود ده میلیون تومان قیمت آن هست! انشاءاللّه شرکتهای داخلی ماند بوتان یا پلار با مهندسی معکوس، تولید آن را داخلی کنند!
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    6 1
    العلم سلطان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس