بارندگی و بی احتیاطی جان یک کودک بندرعباسی را گرفت+فیلم - کراپ‌شده

منابع محلی از فوت یک کودک در گودال آبی در مجاور رودخانه خولور ایسین از توابع بندرعباس خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، مشاهدات عینی یکی از خبرنگاران فارس در روستای پشته ایسین از توابع شهرستان بندرعباس حکایت از فوت یک کودک ۸ ساله در گودال آبی در مجاورت رودخانه خولور ایسین دارد.

منابع محلی نیز می‌گویند که دو کودک به قصد شنا و بازی وارد آب داخل گودال می‌شوند که متأسفانه هر دوی آنها در آب بدلیل گل آلودگی بخش مرکزی گودال گرفتار می‌شوند.

یک چوپان محلی که شاهد ماجرا بوده، یکی از کودکان را نجات می‌دهد اما کودک دیگر در بخش گل آلود و عمیق گودال جان خود را از دست می‌دهد که ساعتی بعد با تلاش گروه‌های امدادی، پیکر بی‌جان او از آب گرفته می‌شود.

برخی از مردم می‌گویند این گودال همیشه پرآب است و برخی دیگر نیز می‌گویند که بدنبال بارندگی شب گذشته، آب این گودال عمق بیشتری یافته و گل آلود شده است و دلیل اصلی فوت کودک نیز گل‌آلودگی آب بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    6 0
    دریاچه را گودال میگن خدا صبر بده
  • علی آبادان IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    5 1
    ترخدا مواظب کودکان باشیم
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    1 0
    کلا" گودالهای آب بسیار خطرناکن چون سطح اطراف آنها ممکنه بسیار لیز و خاک زیر آنها هم شل و گل باشه که باعث سر خوردن و فرو رفتن در گل میشه که فرد هر چه تلاش کنه پاهاشو از داخل گل بیرون بکشه به سادگی نمی تونه و هم نیروی زیادی میخواد و هم ممکنه بیشتر در گل و عمق گودال فرو بره و مثل یک تله و دام خطرناک و مرگ آوره مگه این که دمر دراز بکشه و روی شکم و با دستاش خودشو به جلو بکشه که این کار هم در گودال آب شدنی نیست و نمیشه نفس کشید، پس بهتره به هیچ عنوان اطراف چنین تله های طبیعی خطرناکی نرفت و اگه عمیق تر هم باشه به علت گل آلود بودن عمق آب دیده نمیشه. والدین بهتره در مکانهای طبیعی ناشناخته مواظب کودکان خود باشند، با یک لحظه غفلت ممکنه حوادث تلخی به وجود بیاد.
  • ابی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    2 0
    آخی ی. خدا صبر خانواده ش بده. ناله مادرش پای گودال اشک همه رو در میاره. خدا وندا خودت محافظ همه ما باش
  • مریم IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    1 0
    جان چنتا کودک باید گرفته بشه تو این استان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس