بیانیه یوم‌الله ۹ دی: تظاهرات عاشورایی ملت ایران دفاع از اسلام و انقلاب بود/ محکومیت تحریف وقایع فتنه ۸۸

شرکت‌کنندگان در مراسم یوم‌الله ۹ دی طی قطعنامه‌ای تأکید کردند: تظاهرات عاشورایی ملت ایران در نهم دی ماه ۱۳۸۸، دفاع کامل از اسلام، انقلاب اسلامی و رهبری و برائت از جریان فتنه بود.

به گزارش مشرق، مراسم یوم‌الله ۹ دی عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین کشوری و لشکری در میدان امام حسین(ع) تهران و بیش از ۸۰۰ شهر و شهرستان برگزار شد؛

قطعنامه پایانی مراسم سراسری یوم الله نهم دی ۱۴۰۰ به‌این شرح است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم

﴿یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکرِهَ الْکافِرُونَ﴾

یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی و تجلّی وحدت ملّت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایت و نماد ولایت‌مداری است که با دست قدرت الهی و عینیّت بخشیدن به تکلیف‌گرایی و عمل به‌هنگام برگرفته از دیانت، بصیرت و دشمن‌شناسی امّت، حماسه‌ای بی‌بدیل خلق و با حضور خودجوش مردم در صحنه و شرکت در  راهپیمایی عظیم و باشکوه، فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی را درهم پیچید، اینک در دوازدهمین سالگرد این حماسه ماندگار و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی سید الشهدای جبهه مقاومت با حمد و سپاس پروردگار منّان و با بانگ رسا و دشمن‌شکن «الله اکبر ـ خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم:

۱ -  حرکت مردم ایران در نهم دی ماه ۱۳۸۸، تجلی قدرت الهی، ولایت‌مداری، دشمن‌شناسی، موقعیت‌شناسی، بصیرت، همبستگی ملی و واکنش عاشورایی در سراسر کشور با حضور همه سلائق و آحاد ملت ایران بود و زنده نگه داشتن این روز تاریخ‌ساز و حماسه نهم دی، حقیقتاً ابتکار الهی و انقلابی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای" مدظله العالی " است، هر اقدامی در جهت فراموشی و کم‌رنگ کردن بزرگداشت این روز تاریخی را که خواست طراحان جریان فتنه و عقبه‌های داخلی آن است را محکوم می‌کنیم.

 ۲ -  تظاهرات عاشورایی ملت ایران در نهم دی ماه ۱۳۸۸، دفاع کامل از اسلام، انقلاب اسلامی و رهبری و برائت و مقابله کامل با دولت‌های غربی مداخله‌گر در امور ایران و جریان فتنه بود. همچنان حراست از نعمت بی‌بدیلِ نظام اسلامی، ولایت فقیه و رهبر ایستاده در خط مقدم، را وظیفه شرعی و ضامن ثبات و امنیت کشور و مهار فتنه‌ها دانسته و آمادگی تا پای جان برای اطاعت محض و بی‌چون و چرا از فرامین و رهنمودهای حیات‌بخش مقتدای عظیم‌الشأن امّت اسلامی و رهبر عزیزتر از جان‌مان را اعلام می‌نماییم.

 ۳ - فتنه آمریکایی – صهیونیستی سال ۱۳۸۸ کودتای بین‌المللی با بهره‌گیری از تجربه انقلاب‌های رنگی و تکنیک‌های جنگ نرم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با دست قدرت الهی، هدایت‌های حکیمانه امام خامنه‌ای" مدظله العالی "، بصیرت، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی ملت ایران در هم شکست؛ اکنون هر اقدامی در جهت انتقال روایت تحریف و غیر واقع که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، جای ظالم و مظلوم و حق و باطل را تغییر دهد را محکوم و اقدامی مذبوحانه برای تبرئه جریان فتنه می‌دانیم.

۴  -  سیاست‌های خصمانه آمریکای جنایت‌کار و رژیم صهیونیستی کودک‌کش و مزدوران آن‌ها را در فتنه‌انگیزی‌های جدید بشدت محکوم کرده و صریحا اعلان می‌کنیم، ملت ایران هیچ اقدام آنها را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و همچنان مانند حماسه نهم دی، ملت ایران پیروز میدان‌های جدید خواهد بود.

 ۵ - اهتمام مجدّانه مسئولین کشور، نویسندگان، خطباء و همه اصحاب هنر و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای را در جهاد روایت و تبیین و صیانت از عناصر مقاومت و ایستادگی، مکتب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی رحمت الله علیه،  دفاع مقدس، جبهه مقاومت و حراست از روایت درست همه حوادث تاریخی هویت‌ساز و پشتوانه‌ساز نظام را خواهانیم.

 ۶ - رصد و پیش‌بینی، اقدام به موقع و پیش‌دستانه و بازدارنده همه مسئولان کشور، دستگاه‌ها و نهادها، فعالان انقلابی در عرصه فرهنگ و رسانه را در مقابله با جنگ‌های نوظهور مانند جنگ تحریف، شناخت و عملیات روانی دشمن را با هدف تردیدافکنی، تضعیف ارکان نظام، ناامیدسازی، سیاه‌نمایی، بی‌ثبات‌سازی کشور، تولید روایت دروغ و خلاف واقع را خواهانیم و انتظار اقدامات انقلابی، به موقع، مؤثر و هوشمندانه برای حراست از عناصر مقاومت و ایستادگی داریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نهم دی‌ماه ۱۴۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    1 0
    حتی سازمانهای نظر سنجی امریکا در بهمن 88 نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اما خیلیها بی خبرند
  • US ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    پس از هشتادو هشت و رو شدن برخی از اختلاسها .....
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 0
    ممنون از مشرق
  • DE ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    قابل توجه کسانی که به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند من خودم در تمام شهرها و دهات ایران رفتم ازشون پرسیدم مشکلاتتون چی هَ . گفتند ما مشکل کار داریم مشکل نان داریم مشکل مسکن داریم مشکل دارو داریم مشکل برق و آب و گاز و هزاران مشکل دیگه داریم ولی هیچکدام مهم نیستند بیخیال ما تنها یک مشکل اصلی داریم مشکل اصلی ما حصر است. نه بابا هیچ مشکلی دیگه ای ندارید ؟ نه به جان جان کریه .به جان جان افه کنه ای مشکل ما فقط حصر است. عجب!! از دولت چه انتظاری دارید ؟ ما مردم انتظار داریم دولت همه مردم را حصر کند تا برق و آب و گاز و نان و ....مسکن ...همه اش را از بیت المال بدهند ما مفت مفت دورهمی بخوریم و حال کنیم .عه !! اینارو باش !@!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس