کد خبر 1319968
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

به گزارش مشرق، وحید یامین‌پور، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان در توییتر نوشت: گزارشی از گلایه‌های جوانان از بهانه‌گیری‌های بانکها در اعطای تسهیلات ازدواج ارائه کردم.

استاندار یزد موضوع را از مدیران بانکها پیگیری کرد. مصوب شد وام تمام حدود ۲هزار جوان یزدی که در نوبت دریافت وام هستند، در اسرع وقت پرداخت شود.

مصوب شد مرکز نوآوری و شکوفایی استان یزد با حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاسیس شود.

نخستین خانه جوان یزد(محلی برای فعالیت سمن‌ها و فعالیتهای جوانان استان) ظرف مدت شش ماه به بهره‌برداری خواهد رسید. استاندار محترم با درخواست ما برای تامین تمام هزینه های باقی مانده برای آماده سازی موافقت کرد.

در ستاد ساماندهی مصوب شد محل مناسب برای تاسیس مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در شهرستان‌های استان یزد در اختیار ما قرار بگیرد. معاونت جوانان در صدور مجوز مراکز باید سرعت عمل بهتری داشته باشد.

دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده برگزار و از برخی تلاشگران این عرصه تقدیر به عمل آمد.

جناب آقای فاطمی استاندار جوان و پرتلاش یزد، تاکید کرد جلسات آتی ستادهای ساماندهی امور جوانان را با ریاست خود و در بالاترین سطح مدیریتی دستگاه های مرتبط با امور جوانان برگزار و مصوبات را پیگیری خواهد کرد.

ما وکیل مدافع جوانان در حاکمیت هستیم.

این توفیق را هم داشتم که با جمعی از سمن‌ها و تشکل‌های جوانان، فعالان دانشجویی و گروه‌های جهادی جلسه گفت و شنود نسبتا مفصلی داشته باشم.

بارمون سنگینه

دعا کنید

خبر خوب یامین‌پور برای جوانان یزدی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    0 2
    افتخار کنین
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    4 3
    پس اصفهان چی؟؟؟
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
      0 2
      پس چی ؟؟
  • لرستانی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
    2 3
    آقای یامین پور باید اولویت سفرهای خود را از استان های محروم قرار دهد نه استان های ثروتمند و برخوردار مثل یزد و اصفهان . جوانهای استان های محروم مثل لرستان و ایلام حتی کاری برای امرار معاش و اداره زندگی خود هم ندارند چه برسد به ازدواج
    • AT ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
      0 1
      استان های ثروتمند و برخوردار مثل یزد و اصفهان؟ عزیزم از اصفهان فقط یک چارباغ و میدان امام را دیده ای. بیا تا در همان شهر تو را بببرم زینبیه را هم ببینی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس