صحبت‌های سردار تنگسیری در مورد رزمایش پیامبر اعظم

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تسلط و اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی در دریا گفت: دشمن بداند سربازان حاج قاسم در همه جا در انتظار یک حرکت اشتباه هستند.

به گزارش مشرق، دریادار علیرضا تنگسیری ظهر چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: نیروی دریایی سپاه با اقتدار و آمادگی کامل در مقابل هر گونه تحرک دشمنان ایستاده است و با اقتدار از منافع نظام اسلامی دفاع می‌کند.

وی افزود: فرزندان حاج قاسم امروز آماده‌اند که با همت و تلاش فرزندان این سرزمین درسی فراموش نشدنی به دشمن و تروریست‌های حاضر در منطقه بدهند.

دریادار تنگسیری گفت: ما فرزندان شهید سلیمانی هستیم و همان مکتب را ادامه می‌دهیم و شهادت در راه خدا و خدمت به ولایت و نظام اسلامی آرمان اصلی همه ماست.

وی گفت: ما عهد می‌بندیم که در تمام عرصه‌ها راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم و وصیت نامه این شهید راه ولایتمداری است و راه این شهید بزرگوار با اقتدار ادامه دارد.

وی ادامه داد: شور و صفایی که امروز در گلزار شهدای کرمان وجود دارد نشان می‌دهد دشمن حتی پس از شهادت شهید سلیمانی نیز نتوانسته افکار و اندیشه‌های والای این شهید را از بین ببرد بلکه هزاران نفر در کشورهای مختلف راه جبهه مقاومت را ادامه می‌دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس