خبر خوش برای بارسایی‌ها؛ اومتیتی مشتری پیدا کرد

یکی از کم‌کارترین بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا که اتفاقاً حقوق بالایی هم از این تیم می‌گیرد، ممکن است به زودی نوکمپ را ترک کند.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه سان؛ باشگاه بارسلونا ممکن است به زودی از دردسر پرداخت حقوق به بازیکنی مازاد که به حالش هیچ سودی هم ندارد، خلاص شود.

این بازیکن ساموئل اومتیتی است که با وجود قرار نداشتن در برنامه‌های تاکتیکی سرمربی تیم ژاوی هرناندس هفته‌ای ۲۲۰ هزار پوند حقوق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

بهترین و بدترین لحظات سال بارسلونا / از جدایی مسی تا بازگشت ژاوی

اومتیتی ۲۸ ساله که هنوز یک سال دیگر از قراردادش با کاتالان‌ها مانده و سابقه بدی هم در زمینه مصدومیت دارد، در فهرست بازیکنان مورد نظر باشگاه نیوکاسل قرار گرفته است، باشگاهی که بعد از انتقال مالکیتش به سعودی‌ها بودجه‌ای قابل توجه برای خرید بازیکن به دست آورده است.

تیم تحت هدایت ادی هو که در رده ماقبل آخر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته، برای فرار از منطقه سقوط و بقا به شدت به خرید بازیکن در ماه ژانویه نیاز دارد و در همین راستا ۱۷ میلیون یورو هم برای خرید اومتیتی در نظر گرفته است.

بارسلونا قصد داشت در تابستان سال جاری قرارداد اومتیتی را فسخ کند اما ظاهراً این بازیکن در جلسه‌ای خصوصی با رئیس باشگاه از او خواهش می‌کند که اجازه دهد یک فصل دیگر در نوکمپ بماند و خوان لاپورتا هم از سر ترحم به او چنین اجازه‌ای می‌دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس