مادورو در مصاحبه با المیادین: آمریکایی‌ها به همسرم پیشنهاد کردند از من طلاق بگیرد

مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه‌ای تاکید کرد نماینده ویژه دولت ترامپ در امور ونزوئلا وقیحانه با همسرش تماس گرفته و از وی خواسته بود تا از او طلاق بگیرد.

به گزارش مشرق، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در مصاحبه با شبکه خبری المیادین تاکید کرد سال ۲۰۲۱ اولین سالی است که اقتصاد ونزوئلا رشد اقتصادی را بعد از اعمال تحریم‌های آمریکا تجربه می‌کند.

به گفته مادورو ونزوئلا کشوری است که ملتش مورد تهاجم امپریالیسم آمریکایی و متحدان آن در جهان قرار گرفته  اما در مقابل آن مقاومت کرده است.

وی افزود: ما نه تنها مقاومت کردیم بلکه در چارچوب فعالیت جمعی پیشرفت را سرلوجه خود قرار دادیم.

مادورو با استناد به سخنان کاسترو رهبر فقید کوبا تاکید کرد: کاسترو همواره تاکید می کرد مرد باید در هر شرایطی مبارزه کرده و جنگ خود را تا آخرین نفس ادامه دهد.

به گفته رئیس جمهور ونزوئلا مردم کشورش در مقابل امپریالیسم ایستادگی کرده و اجازه تحقق طرح های آنها را نداد.

او همچنین خبر داد، الیوت آبرامز نماینده ویژه دولت ترامپ در امور ونزوئلا وقیحانه با همسرش تماس گرفته و از وی خواسته بود تا از او طلاق بگیرد.

مادورو افزود: آمریکایی‌ها به همسرم گفته بودند (در صورت طلاق) می تواند به همراه خانواده اش از کشور خارج شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    5 0
    رذالت و بیشرفی همزاد آمریکایی ها از روز اولی که به دنیا می آیندهستند. آمریکایی های رذل و بیشرف همین کار را به نحوی دیگر با همسر کاسترو هم انجام داده بودند. از نارضایتی وی از برخی امور استفاده کرده و سمی را در اختیار وی قرار داده بودند که کاسترو را با آن مسموم کند اما وی در آخرین لحظه کاسترو را از آن مطلع کرده بود.
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      0 0
      جالب اینکه آن همسر اصلا از اول اعتراف کرد جاسوس آمریکا بوده و نزدیک به کاسترو تا او را بکشد اما بعدا چنان تحت تاثیر کاسترو قرار گرفت که عاشقش شد.
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      0 0
      مگه این حرفها تو کلهٔ این غربگداهای احمق دوزاری فرو میره آخه؟؟
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    با همسر چگوارا هم بازی بدی انجام دادند که شرم اور است
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    قتل عام سرخپوست ها کودتا ها بمباران اتمی هیروشیما و ناکارآمدی جنگ ویتنام عراق افغانستان و... تحریم ها
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    ازامریکاى مستکبربه جزکاردرست هرکارغلطى ممکن است.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    مادرو مطالب دیگری را هم اعلام کرد: نیروهای مسلح بولیواری ونزوئلا دارای نیروی هوایی، دریایی، گارد ملی بولیواری و نیروهای خلقی به استعداد چهارمیلیون و پانصد هزار زن و مرد هستند. ونزودلا به 8 فرماندهی نظامی و 99 منطقه نظامی تقسیم شده است. در سال 2019 سردار دلها حاج قاسم سلیمانی سفری مخفیانه به جمهوری بولیوار ونزوئلا داشت و با مادرو دیدار داشت که مادرو از تأثیر او بر خودش گفت. همچنین مادرو حمایت کامل خویش را مبارزات ملت فلسطین اعلام کرد. مشرق اینها را بذار.
  • DE ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    آمریکا تا به حال در هیچ جنگی پیروز نشده. در جنگ جهانی دوم آخرهای جنگ زمانی که شوروی به مرز آلمان رسید آمریکا توانست از نورماندی فرانسه به غرب آلمان وارد شود و جالبه که این مسافت بیش از 350 کیلومتر نیست و جالب‌تر اینکه تا سال ١٩۴١ یعنی دو سال بعد از شروع جنگ جهانی سفارش در برلین فعال بود با تمام پرسنل و کاملا بی‌طرف چون مطمئن نبود آلمان شکست می‌خورد یا نه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس