کد خبر 1318006
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
عربستان بمباران صنعا را از سرگرفت

رسانه ها از وقوع چند انفجار شدید در صنعا پایتخت یمن در پی حملات هوایی ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان گفتند.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در صنعا خبر داد انفجارهای بزرگی بر اثر حملات ائتلاف سعودی در مناطق جنوبی پایتخت یمن به وقوع پیوسته است.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری اعلام کرد: پایتخت یمن صنعا مورد حمله جنگنده‌های متجاوز آمریکایی ـ سعودی قرار گرفتند.

یک منبع آگاه یمنی هم به رسانه‌های این کشور گفت دست کم سه حمله هوایی علیه مناطق مسکونی منطقه عصر در بخش معین انجام گرفته است.

برخی دیگر از رسانه‌های یمنی هم اعلام کردند یکی از حملات دانشکده هوانوردی واقع در خیابان الستین صنعا را مورد هدف قرار داده است و باعث شد تا زبانه‌های دود از داخل آن به هوا برخیزد.

یک منبع آگاه در انصار الله یمن هم در واکنش به تهدیدهای ائتلاف متجاوز سعودی به شبکه المسیره گفت: مقر تشریفات که ائتلاف سعودی تهدید به هدف قرار دادن آن می‌کند، بخشی از فرودگاه صنعاء است که با هدف قرار دادن بخش‌هایی از آن عملا و رسما حملات علیه آن انجام گرفته است.

به گفته این منبع حملات هوایی سعودی‌ها بیانگر نبود افق واضحی نزد متجاوزان سعودی است و نشان می‌دهد زیرا این اقدامات هیچ تغییری در واقعیت‌های عملیات نظامی نخواهد گذاشت.

گفتنی است طی دور جدید حملات انجام گرفته علیه یمن متجاوزان سعودی 9 حمله هوایی علیه صنعاء و استان هیا بیضاء و تعز انجام دادند که تا لحظه تهیه خبر از حجم تلفات جانی آن اطلاعاتی منتشر نشده اما پایگاه روزنامه 21 سپتامبر یمن در خبر کوتاهی اعلام کرد، اکثر حملات صورت گرفته مناطق مسکونی و محله های پر جمعیت یمن را مورد هدف قرار داده و خسارات هنگفتی به منازل مسکونی مردم وارد کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 3
    دمش گرم دمش گرم.
  • حیدر صالح IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    عربستان یک سیلی سختی لازم دارد
  • دلسوز IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    شاید با کمک اطلاعاتی آمریکا تونستن انبار موشکی و پهپادی حوثیها را بزنن. وگرنه قبلنا فوری جواب موشکی ميگرفتند. خداوند آل سعود ر لعنت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس