کریسمس با طعم تلخ کرونا در ایتالیا/ ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه

نهادهای بهداشتی ایتالیا با اعلام بیش از ۵۰ هزار ابتلا به کووید-۱۹ در عرض ۲۴ ساعت بالاترین ابتلای روزانه به این بیماری در این کشور از آغاز شیوع کرونا را ثبت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه اتریشی "کوریر"، در روز تولد عیسی مسیح که باید یکی از بهترین روزهای سال جاری میلادی برای شهروندان ایتالیایی می بود به بدترین روز کرونایی در این کشور تبدیل شده و یکی از بدترین اخبار کرونایی در این کشور در این روز منتشر شد. نهادهای بهداشتی از ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه به کرونا از آغاز شیوع این پاندمی در این کشور خبر دادند.

بر اساساطلاعات نهادهای بهداشتی در این کشور در عرض ۲۴ ساعت ۵۰۵۹۹ مورد ابتلا به کرونا ثبت شد که رکورد بالایی از آغاز شیوع کرونا در این کشور محسوب می شود. همچنین ۱۴۱ مورد مرگ کرونایی روزانه هم در این کشور ثبت شد. در حال حاضر بیش از هزار بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های ایتالیا بستری هستند.

با توجه به شمار روزافزون موارد ابتلا به کرونا در ایتالیا دولت روز پنج شنبه کوتاه کردن مدت اعتبار گواهی واکسیناسیون از ۹ ماه به ۶ ماه از اول فوریه سال آینده را در دستور کار قرار داد.

دولت ایتالیا همچنین قاعده استفاده اجباری از ماسک در فضاهای باز را دوباره اعمال کرده است.

کرونا در آستانه کریسمس به شدت در اروپا جولان داده و رکوردهای کرونایی تاز ای را ثبت می کند.

در شب کریسمس موارد ابتلای روزانه به کرونا در انگلیس و فرانسه هم مجددا رکورد زد. بر اساس اطلاعات دولت انگلیس در عرض ۲۴ ساعت ۱۲۲۱۸۶ نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شدند و در فرانسه هم رکورد تازه ۹۴.۱۲۴ ابتلای روزانه ثبت شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس