کد خبر 1317626
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
خرید ستاره گواردیولا توسط ژاوی

باشگاه بارسلونا در آستانه اعلام رسمی خرید بال راست تیم فوتبال منچسترسیتی است.

به گزارش مشرق، مدیران باشگاه بارسلونا که در اندیشه تقویت تیم تحت‌هدایت ژاوی هرناندس در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی هستند، در آستانه ثبت اولین خرید خود در دوران مربیگری این مربی ۴۱ ساله هستند. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ باشگاه بارسلونا در ۲۴ ساعت گذشته برگه‌ها و اسناد لازم را برای باشگاه منچسترسیتی ارسال کرده و کارهای لازم در این زمینه بین دو باشگاه تکمیل شده است.

طبق ادعای رومانو؛ قراداد پیشنهادی برای عقد قراردادی پنج ساله با فران تورس اسپانیایی به تأیید رسیده و بند پاداش‌هایی هم در قرارداد او وجود دارد که در صورت کسب جام‌های مختلف قابلیت فعال شدن دارد. نشریه «موندو دپورتیوو» هم گزارش داده است؛ انتظار می‌رود بارسلونا روز دوشنبه خرید این بال راست را به طور رسمی اعلام کند.

بیشتر بخوانید

بارسلونا به دنبال مشتری برای کوتینیو

پپ گواردیولا روز پنجشنبه در کنفرانس خبری‌اش در مواجهه با این پرسش که «آیا فران تورس به بارسلونا ملحق می‌شود؟»، گفته بود: بله، تورس در آستانه پیوستن به بارسلونا است. فران اهل اسپانیاست، بارسلونا او را می‌خواهد، خودش هم گفت می‌خواهد از منچسترسیتی برود و من هم گفتم می‌توانی باشگاه را ترک کنی. می‌خواهم بازیکنان خوشحال باشند.

فران تورس که تابستان ۲۰۲۰ پس از سه فصل حضور در والنسیا به منچسترسیتی پیوست، پس از ۱۸ ماه حضور در این تیم انگلیسی و ثبت ۱۶ گل‌زده در ۴۳ بازی، حالا دوباره به فوتبال باشگاهی اسپانیا بازخواهد گشت.

طبق گزارش‌های منتشرشده؛ بارسلونا با خرید فران تورس دیگر قید جذب حکیم زیاش از چلسی را می‌زند، این در حالی است که گفته می‌شود خرید ادینسون کاوانی از منچستریونایتد دیگر در اولویت‌های بارسلونا نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس