۳ گزینه بارسلونا برای تقویت پست دفاع راست

سران باشگاه بارسلونا در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال تقویت خط دفاع هستند.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا که خرید فران تورس از منچسترسیتی را تقریباً قطعی کرده، حالا به نظر می‌رسد قصد دارد پروژه بعدی‌اش را برای نقل‌وانتقالات زمستانی کلید بزند. بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ پروژه بعدی سران باشگاه بارسلونا جذب یک مدافع راست است و سراز آسپیلیکوئتا از چلسی، نصیر مزراوی از آژاکس و جبرئیل سیدیبه از موناکو گزینه‌های مدنظر آنها برای این پست هستند.

بیشتر بخوانید

خرید ستاره گواردیولا توسط ژاوی

آسپیلیکوئتا ۳۲ ساله به نظر می‌رسد قصد بازگشت به فوتبال باشگاهی اسپانیا را دارد اما چلسی مصمم به حفظ او است. مدافع پیشین اوساسونا که قرارداد فعلی‌اش با آبی‌پوشان لندنی تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، سابقه بازی در مارسی فرانسه را هم دارد.

مزراوی ۲۴ ساله که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، اولویتش پیوستن به بارسلونا و بازی در نوکمپ است. این بازیکن مراکشی از سال ۲۰۱۸ در عضویت آژاکس است و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۱۸ میلیون یورو تخمین زده شده، مورد توجه رئال مادرید هم هست.

«اسپورت» همچنین خبر داد؛ بارسلونا نسبت به خدمت گرفتن ماتیس دلیخت از یوونتوس بسیار علاقه‌مند است اما به خاطر دستمزد بالای این مدافع هلندی و بحران مالی که این باشگاه گریبانگیرش شده، عملی شدن این انتقال غیرممکن به نظر می‌رسد.

دلیخت که قرارداد فعلی‌اش با یوونتوس تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد، بحث جدایی‌اش از راه‌راه پوشان تورین در پنجره زمستانی پیش‌رو یا پایان فصل به شدت مطرح است و حتی مینو رایولا مدیر برنامه‌هایش نیز اخیراً احتمال جدایی این بازیکن از یووه را رد نکرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس