راهیان نور طبق دستورالعمل ستاد کرونا برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران گفت: اردوی راهیان نور طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا یا ستاد استانی تهران و خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق؛ سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان تهران به‌عنوان ستاد استانی راهیان نور و برای میدان تیر دانش آموزی پیش بینی شده بود و با همکاری مدیران آموزش و پرورش استان تهران و فرماندهان نواحی نشستی پیرامون راهیان نور انجام شد.

وی گفت: اگر این نشست با مصوبات ستاد کرونا منطبق شود، تلاش می‌کنیم امسال همه دانش‌آموزانی که برابر سهمیه مشخص شده‌اند، به راهیان نور برده شوند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران افزود: اردوگاه ویژه‌ای در پادگان شهید رستگار برای دانش آموزان درنظر گرفته شده و این کار مهم توسط ستاد شهرستانی آماده سازی و تجهیز می‌شود.

وی بیان کرد: تصمیم‌گیری در برگزاری این برنامه به دلیل شرایط کرونایی بر کیفیت آن بوده تا بتوان خدمات کامل و تام به دانش آموزان ارائه داد.

سردار ذوالقدر خاطر نشان کرد: صحنه‌هایی که نیازمند هم پوشانی در حوزه‌های فرهنگیان، بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی در مأموریت‌های مختلف از دیگر مصوبات این جلسه بود.
 
وی در ادامه افزود: سرهنگ عقب به عنوان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه استان تهران معرفی و هادی حفیظی از سمت ریاست سازمان بسیج دانش‌آموزی تودیع شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران تصریح کرد: درخصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برنامه راهیان نور، منتظر اعلام ستاد ملی یا استانی در تهران و خوزستان خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    0 0
    دانشگاه ها رو تعطیل کردین بعد راهیان نور میخوایین ببرین !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس