کد خبر 1316342
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
بازتاب قدرت فوتسال ایران در روزنامه های ایتالیا

مدیر برگزار کننده تورنمنت دو جانبه فوتسال ایران و ایتالیا گفت: بعد از بازی اول تمام روزنامه های ورزشی ایتالیایی از قدرت فوتسال ایران مطلب منتشر کردند.

به گزارش مشرق، عبدالرضا میرفخرائی، بعد از اتمام تورنمنت دو جانبه تیم‌های ملی فوتسال ایران با ایتالیا اظهار داشت: بسیار خوشحالم که تیم ملی فوتسال کشورم را برای مسابقات تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا که رقیب همیشگی ایران بوده دعوت کردیم. این یک موردی بسیار با ارزش برای هر دو کشور بود و خوشحالم که توانستم قدمی برای  ورزش کشورم بردارم.

وی افزود: از طریق سازمان چیچه که در حوزه فرهنگی و ورزشی در ایتالیا فعالیت می‌کند، تفاهم نامه ای را میان دو فدراسیون مبنی بر برگزاری بازی‌های دوستانه تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال، آموزش و سمینارها به امضا رساندیم. از آنجا که  فدراسیون ایتالیا  به دنبال تیمی قوی برای دو بازی دوستانه بودند من ایران را پیشنهاد دادم و با ایران هم پا فشاری کردم تا این بازی به ثبت برسد و همه مشکلات از جمله پخش زنده تلویزیونی و مسائل مختلف برای ویزا را حل کردیم و خدارا شکر به خوبی این دو دیدار دوستانه برگزار شد.

 مدیر برگزار کننده تورنمنت دو جانبه فوتسال ایران و ایتالیا گفت: تیم ملی فوتسال ایران با اقتدار در این مسابقات ظاهر شد و سال‌ها بود که ایران نتوانسته در مقابل ایتالیا به پیروزی برسد.ورزش‌های پرطرفدار همیشه در همه جا حاشیه‌های زیادی دارند که کشور ایران و ایتالیا نیز از آن مستثنی نیست و خوشحالم کلیه مواردی را که ما پیگیری کرده بودیم را توانستیم به موقع و به بهترین حالت جلو ببریم و به انجام برسانیم.

 وی در ادامه گفت: ما بیش از ۲۰ یا ۳۰ مسابقه  برای تیم‌های ملی  فوتبال و فوتسال در ردهای مختلف دو کشور ایتالیا و ایران برنامه ریزی و اجرایی کردیم. از بازی‌های دوستانه برای تیم ملی با مربیگری کی‌روش تا تیم‌های ملی در رده های مختلف و تیم‌های فوتبال ساحلی و فوتسال چه برای بانوان و چه برای آقایان  برگزار کردیم. البته من فشار و مشکلاتی را که فدراسیون فوتبال ایران و بخصوص کادر فنی وسرمربی تیم ناظم الشریعه دارند را  درک می‌کنم.

 میرفخرائی افزود: ایتالیا  قدیمی‌ترین آکادمی فوتبال اروپا و شاید جهان را دارد و از طرف دیگر با چهار قهرمانی در جام جهانی فوتبال این کشور مهد فوتبال در جهان است. اگر تیم ملی فوتسال ایران در این کشور در کنار تماشاگران ایتالیایی و داوران ایتالیایی بتواند پیروزی کسب کند واقعا جای بسیار تقدیر دارد که شیر مردان ایرانی این کار را انجام دادند و باید به این کادر و بچه ها بیشتر از این‌ها اعتماد کرد.  بعد از بازی اول  تمام روزنامه‌های ورزشی ایتالیایی از قدرت فوتسال ایران صحبت می‌کردند. بخصوص اینکه ایتالیا در لحظات آخر بازی اول  همه چیز را از دست داده دید و بازی دوم هم نیمه اول مساوی به اتمام رسید و در پایان با نتیجه نزدیک  ۴ بر ۳ این بازی به نفع ایتالیا به پایان رسید.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جانم فدای ایران IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    8 0
    دمشون گرم از میلیاردی بگیرای فوتبال که آبی گرم نمیشه
  • . IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    5 0
    خدا کنه تیم ملی فوتبال هم یه بازی دوستانه خوب با ایتالیا برگزار کنه تا عیار تیم اسکوچیچ قبل از جام جهانی بیشتر مشخص بشه
  • مهدی لیشتر IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    0 0
    اگه ایتالیا به جام جهانی سعود کرد فک نکنم بازی تدارکاتی با ایران برگزار کنه، چون فدراسیونهای اروپایی برنامه شون رو برای چند ماه آینده مشخص میکنن مث ایران که نیست در لحظه همه چی تغییر میکنه و ثباتی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس