برای صعود به قطر باید آستین‌ها را بالا بزنیم

سرمربی تیم ملی ایتالیا عنوان کرد این تیم باید در دو دیدار باقی مانده کار ناتمام خود را در انتخابی جام جهانی تمام کند.

به گزارش مشرق و به نقل از فوتبال ایتالیا، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد مسابقات پلی آف پیش رو برای راهیابی به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد. ایتالیایی ها در مرحله نیمه نهایی با مقدونیه شمالی بازی خواهند کرد. در دیگر دیدار نیمه نهایی پرتغال به مصاف ترکیه خواهد رفت.

روبرتو مانچینی گفت: ما با قهرمانی در جام ملت‌های اروپا، کار خارق‌العاده‌ای انجام دادیم، میلیون‌ها نفر را خوشحال کردیم، این چیزی است که همه ما به آن افتخار می‌کنیم اما قهرمانی اروپا تمام شده و حالا باید به چیز دیگری فکر کنیم. بله دوم شدن در گروه در انتخابی جام جهانی مایه افسوس است اما این فوتبال است، این یک ورزش است. ما شایسته این بودیم که دور مقدماتی را خیلی زودتر تمام کنیم اما ما خودمان را ناامید کردیم و حالا باید آستین ها را بالا بزنیم و در دو مسابقه درست کار کنیم.

بیشتر بخوانید

واکنش سانتوس به قرعه سخت پرتغال برای صعود

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:‌ اما من همچنان خوشبین هستم. می دانستم که گروه ما با سوئیس در آن دشوار خواهد بود. فکر می کردم  به عنوان تیم اول صعود کنیم اما می دانستم که کار آسانی نخواهد بود. ما در بازی با سوئیس در بازل تسلط داشتیم، اما فوتبال همین است.  خوشبختانه هنوز فرصت‌هایی وجود دارد و باید تمام تلاش خود را برای سفر به قطر انجام دهیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس