رونمایی از چهره جدید تیم فوتسال ایران با پیروزی شیرین برابر ایتالیا

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل ایتالیا را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال کشورمان امشب (دوشنبه) در اولین دیدار تدارکاتی خود در شهر سالسوماجوره ترمه ایتالیا به مصاف تیم ملی این کشور رفت و در نهایت این بازی با پیروزی ۶ بر چهار ایران به پایان رسید.  

نیمه اول

شاگردان «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» بازی را بسیار خوب شروع کردند و موفق شدند با دو گل مهدی کریمی از حریف خود پیش بیفتند اما در ادامه ایتالیا صاحب یک ضربه پنالتی شد و آلکس مرلیم موفق شد گل نخست ایتالیا را به ثمر برساند. 

خطاهای بی مورد ملی پوشان فوتسال کشورمان باعث شد تا تیم ملی ۵ خطا شود و در ادامه خطای حسین طیبی در نیمه زمین حریف باعث شد تا تیم میزبان صاحب ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شود. گابریل موتا نیز از این فرصت به خوبی استفاده کرد و بازی را به تساوی کشید. 

در ادامه خطای مشابه باقر محمدی با خطای علیرضا صمیمی در جام جهانی باعث شد تا داور گلر تیم ملی فوتسال ایران را از زمین بازی اخراج کند و چهار نفره شدن ایران باعث شد تا ایتالیا به برتری عددی برسد و برای بار سوم توسط ماتیوس به گل برسد تا نیمه نخست این بازی با شکست سه بر دو تیم ملی کشورمان همراه شود. 

نیمه دوم

در نیمه دوم ملی پوشان فوتسال کشورمان باز هم با گلزنی کریمی توانستند سریع به گل برسند و بازی را به تساوی بکشانند و ۵ دقیقه بعد نیز کار زیبای سعید احمد عباسی و پاس خوب او به محمد شجری باعث شد تا تیم ملی به گل چهارم خود دست پیدا کند.

ایتالیا که بازهم از ایران عقب افتاده بود بار دیگر موفق شد روی اشتباه دروازه بان و مدافعان تیم ملی فوتسال کشورمان توسط موریلو به گل چهارم و تساوی دست پیدا کند. در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و ناظم الشریعه فرصت پیدا کرد تا از بازیکنان جوان خود نیز استفاده بیشتری کند. 

در فاصله ۷ دقیقه مانده به پایان بازی پاس زیبای اصغر حسن زاده به طیبی و چرخش و شوت بسیار زیبای این بازیکن گل پنجم را برای ایران به ارمغان آورد و تیم ملی ایتالیا بعد از این گل رو به بازی پاورپلی یا پنج نفره آورد و همین تاکتیک باعث شد تا این تیم شوت های زیادی روانه دروازه ایران کند امی سپهر محمدی موفق شد با واکنش های خوب خود اجازه نداد تا ایران گلی دریافت کند. 

در ادامه اشتباه ایتالیایی ها در بازی پنج نفره باعث شد تا سعید احمد عباسی از نیمه زمین ایران صاحب موقعیت شود و گل ششم ایران را به ثمر برساند تا شاگردان ناظم الشریعه اولین دیدار تدارکاتی مقابل ایتالیا را با پیروزی پشت سر بگذارد. 

تیم ملی فوتسال ایران پس از جام جهانی لیتوانی تغییرات بسیاری داشته و بازیکنان جوان زیادی به این تیم اضافه شده است. 

ملی پوشان کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی خود در کشور ایتالیا باید فردا (سه‌شنبه) به مصاف تیم ملی این کشور بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    2 5
    لابد تیم سه جوانان بود
  • علیرضا IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    1 4
    ماواقعاازمدیریت داخل زمین عقبیم بااین همه توانایی واستعدادعجیبه که بازم هیچی نمیشیم
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    7 6
    مثل لنگ 6تایی شد خخخخخخ به یاد فتح تهران و الهلال و استقلال
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      2 1
      ... پررو که میگن تویی.
    • فرامرز جلالی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      0 0
      Oke
    • حسین IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 1
      خداوکیلی‌ما‌شش‌تایی‌شدیم‌یا‌شما
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    1 0
    بازی دوستانیه تیم باید خود را در جام جهانی نشان می داد اسم این بازی دوستانه هست نتیجه مهم نیست
  • مسعود IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 1
    مث استقلال ۶تایی شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس