نگرانی رسانه صهیونیستی از سامانه‌های راداری جدید روسیه در سوریه - کراپ‌شده

یک رسانه اسرائیلی نسبت به استقرار رادارهای پیشرفته روسی در سوریه که قادر به کشف هواپیماهای مختلف، بالگرد و هواپیماهای بدون سرنشین ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه عبری زبان دبکا در خبری در این رابطه نوشت ارتش روسیه اخیرا رادارهای پیشرفته‌ای را برای کشف هواپیما، بالگرد و هواپیماهای بدون سرنشین در سوریه مستقر کرده است.

این رسانه اسرائیلی ادعا کرد روس‌ها اخیرا سیستم Podlyet-E را در سوریه مستقر کرده‌اند.

این سیستم جزئی از سامانه‌ای است که در دره ها، مناطق صحرایی یا اماکن مرتفع مانند قله کوه‌ها مستقر می‌شود و همچون کمربندی راداری عمل کرده و می‌تواند تصاویر سه بعدی را از اجسام پروازی حتی در سطوح ارتفاع متوسط و کم بدهد.

این رسانه اشاره‌ای به اهداف روسیه از استقرار این سامانه در خاک سوریه نکرد اما به اعتقاد کارشناسان این اقدام بی ارتباط با اختلاف نظر مسکو ـ تل‌آویو در رابطه با ادامه تجاوزات اسرائیل به حریم و تمامیت ارضی سوریه نیست.

نگرانی رسانه صهیونیستی از سامانه‌های راداری جدید روسیه در سوریه

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    این رادار بدرد ایران کوهستانی میخوره
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    یه چیز جالب اینه که غربگداها هم الان میان بصورت غیر مستقیم با گفتن اینکه جنس روسی آشغاله و.... ابراز نگرانی خودشونو همسو با اسرائیلی ها نشون میدن، جالب نیست؟؟!!
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 2
    خوب روسیه واسه خودش رادار آورده چه سودی برای سوریه داره
    • رحمت عیدی IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      2 0
      اولا که داره میگه استقرار این رادارها بی رتباط با اختلاف نظر مسکو تل آویو در حملات هوایی به سوریه نیست دوما اگر روسیه صرفا بخاطر منافع خودش این رادارها رو برده سوریه نگرانی اسقاطیل هم از اینه که منافع روسیه میتواند در راستای منافع سوریه باشد در شرایطی که نتنها بعید نیست بلکه بسیار محتمل است سوما گسترش جغرافیای اختلاف روسیه با اروپا و آمریکا بر سر اکراین به سوریه بعنوان نوعی اهرم فشار و باج گرفتن هم بجای خود که البته همان تحت شرایطی میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس