خالد مشعل

رئیس حماس در خارج از فلسطین تأکید کرد که در مرحله آماده‌سازی برای جنگ آزادسازی فراگیر قرار داریم و فلسطین، عنوان درگیری بین حق و باطل و قطب‌نمای امت اسلام است

به گزارش مشرق، خالد مشعل رئیس حماس در خارج از فلسطین خواستار هم‌افزایی تلاش امت اسلامی برای کمک به مسئله فلسطین و حمایت از ملت آن شد.

پایگاه خبری النشره به نقل از مشعل گزارش داد: «وضعیتی که اکنون در آن هستیم، در ضمن مرحله آماده‌سازی برای جنگ آزادسازی فراگیر قرار دارد و فلسطین، عنوان درگیری بین حق و باطل و قطب‌نمای امت اسلام است که باید همه توجه‌ها معطوف آن شود».

وی تأکید کرد، حماس همچنان به مقاومت پایبند است تا وجب به وجب خاک فلسطین آزاد، و مقدسات امت اسلام در این سرزمین مبارک باز پس گرفته شود.

رئیس حماس در خارج خاطر نشان کرد: «آنچه به زور گرفته شده جز به زور گرفته نمی‌شود... شتاب برخی از رژیم‌ها برای عادی‌سازی با اسرائیل اشغالگر و آن را دوست و شریک صلح قلمداد کردن، محکوم است».

هنیه تأکید کرد، تمامی طرحهای رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس اشغالی و سرزمین فلسطین، باطل است و در واقعیت مالکیت آن و هویت عربی-اسلامی هیچ تغییری ایجاد خواهد کرد.

وی درباره لبنان نیز تأکید کرد، حماس به ثبات و حاکمیت لبنان اهمیت می‌دهد و وارد جنگ داخلی در ادوگاههای فلسطینی موجود در لبنان نمی‌شود؛ لذا باید همه جنایتکاران و عاملان کشتار «البرج الشمالی» مجازات شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مشعل....
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    همش نتیجه اعتماد به دول با تاکید باصطلاح دوست عرب که از پشت خنجر در دست داشتند . امروز راه های ورود به قدس بروی مسلمانان و فلسطینی ها برای برپائی شهرک های جدید با. غصب بخش دیگر آن سرزمین بسته است . اینگونه فردا میماند منازل که مثل شیخ جراح و باب العمود . صاحبان را آواره میکنند . و هیچ اعتراض ظاهری از سمت همان دوستان نیز بگوش نمیرسد . از صد سال پیش ببعد ابتدا حکام را از خود کردند و امروزه مردم زا با تن پروری و فراهم کردن اسباب لذت بری دنیوی . غافل . و ساکت . و بقیه را با مضیقه بدین سمت رهنمود . تا اینکه اسم فلسطین شاید در کتاب تاریخ برده شود . هدفشان همین است . بعد بسراغ بقیه و اطراف . طوری مانند فلسطین . یعنی موقعی که با اسلحه . کلون در و یا زنگ منزل را بصدا در آورند . اگر ساده انگاری کنیم . چون از قبل ادعا میکنند و بدنبالش نابود . مگر شهروندی آنان با نام جدید پذیرفته باشی .... خالد مشعل و برخی دیگر اگر دیر . آنهم تحت تاثیر باصطلاح (صالحان. و دوستان ) که تکلیفشان امروزه روشن است . توجه خود را بمردم خود . حلال مشکلات جلب شده . اما امید فراوان هم وجود داره . امیدواریم همه مردم و مسئولان متحد علیه اشغالگران بی رحم. بپا خیزند و سرزمینشان را آزاد نمایند . سیف القدس نشان داد که این توانائی وجود دارد و در سراسر دنیا انسان های آزاده و حامی فلسطین نیز فراوانتد ..
  • س IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    4 0
    به امیدنابودی رژیم جعلی اسرائیل ان شاالله به زودی
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    احسنت ، در مقابل تهدیدات اسرائیل باید همینطور برخورد کرد اونم رسانه ای که آب بریزی تو لونه زنبور(در اینجا سوسک!) !! با آرزوی توفیق برای شما جهت آزاد سازی فلسطین!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس