معرفی 16 شغل جدید و نوظهور در ایران با درآمد باورنکردنی!

در سال‌های اخیر شغل‌های جدید زیادی به‌وجود آمده‌اند و افراد شاغل در آن‌ها درآمد خوبی نیز کسب می‌کنند.

به گزارش مشرق، معمولا بسیاری از جوانانی که قصد ورود به بازار کار را دارند، با بسیاری از این مشاغل آشنا نیستند. همچنین پیشرفت تکنولوژی و توسعه کسب‌وکارهای آنلاین در دوران کرونا، یکی از دلایل اصلی پیدایش این مشاغل جدید در بازار کار ایران است.

برای آشنایی بیشتر شما با این مشاغل، لیستی از شغل های جدید و پردرآمد در ایران را در این مقاله برای شما تهیه کرده‌ایم تا در صورت تمایل شما هم در مسیر شغلی آن‌ها قدم بردارید.

ادمین صفحه‌های مجازی

یکی از شغل های جدید و پردرآمد در ایران که بعد از دوران کرونا رونق بسیار زیادی پیدا کرده است، ادمین صفحه‌های مجازی است. بعد از شیوع کرونا بسیاری سازمان‌ها، کسب‌وکارها و شرکت‌ها، خدمات و محصولات لوکس خود را به‌صورت آنلاین ارائه کردند و همین امر نیاز به ادمین صفحه‌های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام و ... را بیشتر از قبل کرد. معمولا ادمین صفحه‌های مجازی باید توانایی نگارش خلاقانه محتوا و به روزرسانی آن‌ها را داشته باشد. اگر این افراد توانایی و مهارت‌های لازم را داشته باشند، می‌توانند درآمد خوبی نیز از این راه کسب کنند.

طراح گرافیک

یکی دیگر از مشاغل پردرآمد در ایران شغل گرافیست است. گرافیست‌ها قادر هستند به‌صورت فریلنسری، پاره وقت یا تمام وقت کار کنند. یک گرافیست باید خلاقیت و ذوق هنری خوب و مهارت‌های موردنیاز برای این شغل را داشته باشد تا بتواند درآمد خوبی از این شغل کسب کند. گرافیست‌ها اگر بخواهند به‌صورت فریلنسر فعالیت کنند، تعیین تعداد پروژه‌هایی که در ماه انجام می‌دهند، بر عهده خودشان است و می‌توانند درآمد بالایی داشته باشند. البته کار در شرکت‌ها به‌صورت استخدام دائم نیز در سازمان‌های بزرگ می‌تواند حقوق خوبی نصیب این افراد کند. معمولا یک گرافیست حرفه‌ای می‌تواند در شهر تهران ماهیانه حقوق خالص ۸ میلیون تومان داشته باشد.

مدیر محصول

شغل مدیریت محصول یکی دیگر از شغل های جدید و پردرآمد در ایران است. البته نمی‌توان گفت این شغل کاملا جدید است؛ اما رونق آن در سال‌های اخیر بیشتر بوده است. یک مدیر محصول مسئول توسعه، تبلیغات و فروش خدمات و محصولات است. این شغل مخصوصا در کسب‌و کارهای استارتاپی رونق بیشتری دارد. معمولا اغلب کسانی که به عنوان مدیر محصول در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف استخدام می‌شوند، در رشته‌های مرتبط با مدیریت تحصیل کرده‌اند. میزان حقوق خالص و ماهیانه یک مدیر محصول در شهر تهران نزدیک به ۱۰.۵ میلیون تومان است.  

کارشناس سئو

شغل کارشناس سئو نیز یکی دیگر از مشاغلی است که در سال‌های اخیر رونق زیادی یافته است و افراد بیشتری جذب این شغل شدند. کارشناس سئو از مشاغلی است که در دنیا بسیار پرطرفدار است و یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای مهاجرت شغلی محسوب می‌شود. کارشناسان سئو به‌طور کلی مسئولیت بهینه سازی سایت و نتایج موتور جستجوی گوگل را بر عهده دارند. البته این شغل از مشاغل پر استرس است و چندان هم آسان نیست و نیاز به گذراندن دوره‌های آموزشی مرتبط دارد.

برنامه نویسی

شغل برنامه نویسی بااینکه جزو مشاغل جدید محسوب نمی‌شود؛ اما بدون شک درآمد خوبی دارد. برنامه نویسان در حوزه‌های بسیار متنوعی کار می‌کنند و زبان برنامه‌نویسی هریک نیز با دیگری متفاوت است. برنامه‌نویسان بسته به حوزه کاری و زبان برنامه‌نویسی، وظایف مختلفی مانند توسعه وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، بهینه سازی سایت و ... بر عهده دارند.

قابل ذکر است که نوع زبان برنامه‌نویسی روی میزان درآمد برنامه‌نویسان نیز تاثیر دارد. به عنوان‌مثال، زبان برنامه‌نویسی پایتون یکی از معروف‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است که تعداد آگهی‌های استخدامی آن زیاد است و درآمد خوبی دارد. البته قابل ذکر است که میزان درآمد برنامه‌نویسان بیشتر از آنکه به تحصیلات آن‌ها مرتبط باشد به میزان مهارت‌ها و توانمندی‌های این افراد بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال، یک برنامه‌نویس ارشد جاوا در شهر تهران حقوق خالص ۱۳ میلیون تومان در ماه دریافت می‌کند. شما می‌توانید برای مشاهده لیست شغل های پردرآمد در ایران این قسمت از مقاله را کلیک کنید.

تدریس خصوصی و آنلاین

تدریس خصوصی و آنلاین یکی دیگر از مشاغلی است که می‌تواند درآمد خوبی برای اساتید به همراه داشته باشد. البته کسب درآمد بالا از این شغل شرایط خاص خودش را دارد. یکی از این شرایط، میزان دانش و توانمندی‌های اساتید است که می‌تواند روی هزینه کلاس‌های آن‌ها تاثیر گذار باشد. همچنین بسیاری از افراد، تدریس خصوصی را به‌عنوان یک شغل دوم دنبال می‌کنند که در این صورت می‌تواند درآمد بسیار خوبی برای آن‌ها داشته باشد.

مشاور و رواندرمانگر

کسانی که در رشته روانشناسی تحصیل کرده‌اند و مجوز کار به‌عنوان روانشناس و تراپیست را دارند، در صورت داشتن سابقه کاری در این حوزه و توانمندی‌های لازم می‌توانند حقوق خوبی از مشاوره و درمان بیماران به‌دست آورند. این افراد هم می‌توانند به‌صورت خصوصی کار کنند و هم در کلینیک‌های روانشناسی مشغول به کار شوند. روانشناسانی که ابتدای مسیر شغلی خود باشند، ممکن است درآمد زیادی نداشته باشند؛ اما بعد از چند سال کار کردن میزان درآمد آن‌ها با افزایش تعداد مراجعین افزایش خواهد یافت.

مشاغل صنعت غذا

می‌توان گفت اغلب کسب‌وکارهایی که با مواد غذایی سروکار دارند، مانند کارخانه‌های بسته‌بندی مواد غذایی یا مراکز پخش و توزیع از بازار کار و درآمد خوبی برخوردار هستند. همچنین مشاغل آنلاینی که در حوزه خدمات سفارش غذا و مواد مختلف غذایی فعالیت می‌کنند، درآمد خوبی از این راه کسب کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال یکی از آن‌ها اسنپ فود است که در سال‌های اخیر رونق بسیاری یافته است.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ

یکی دیگر از شغل‌های جدید و پردرآمد در ایران شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ است. این شغل مخصوصا در سال‌های اخیر رونق بسیاری پیدا کرده است؛ زیرا کسب‌وکارهای آنلاین به یک تیم دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغ و بازاریابی محصولات خود در بستر اینترنت و صفحه‌های مجازی نیاز بسیاری دارند. ازاین‌رو، تعداد آگهی‌های استخدام این شغل بسیار بیشتر از قبل شده است و میزان درآمد این افراد نیز از وضعیت خوبی برخوردار است؛ به‌طوری‌که یک مدیر دیجیتال مارکتینگ ماهیانه حقوق خالص ۸ میلیون تومان دریافت می‌کند.

کارشناس تولید محتوا و کپی رایتر

شغل کارشناس تولید محتوا یا کپی رایتر در سال‌های اخیر رونق بسیاری پیدا کرده است. وجود کارشناسان تولید محتوا برای کسب‌و کارهایی که تمامی یا بخشی از خدمات خود را در بستر اینترنت و آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهند، ضروری است. همچنین این شغل بسیار پرطرفدار است؛ زیرا نیاز به تحصیلات خاصی ندارد و می‌توان آن را به‌صورت دورکاری یا فریلنسری نیز انجام داد. کپی رایتر یکی دیگر از شغل های جدید و پردرآمد در ایران است و به کسی گفته می‌شود که به هدف فروش محصولات و بازاریابی و تبلیغ، تولید محتوا می‌کند.

تفاوت کارشناس تولید محتوا با کپی رایتر معمولا در این است که یک کارشناس تولید محتوا در مورد موضوع یا موضوعاتی متن‌های طولانی و مقاله می‌نویسد؛ اما یک کپی رایتر گاهی نیاز است در حد چند کلمه متنی تبلیغی و خلاقانه بنویسد که افراد را به خرید آن محصول جذب کند. می‌توان گفت سطح شغلی کپی رایتر از کارشناس تولید محتوا بالاتر است و معمولا کسانی که کپی رایتر هستند تولید محتوای بلند نیز می‌کنند؛ اما لزوما کارشناس تولید محتوا یک کپی رایتر نیست.

میزان درآمد هردوی این مشاغل معمولا خوب است. اگرچه می‌توان گفت که میزان حقوق کپی رایترها بیشتر است. اگر این افراد در کنار کار اصلی خود، به‌عنوان شغل دوم یا فریلسنری به تولید محتوا نیز مشغول باشند، می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند.

طراح UI/UX

یک طراح ui/ux مسئولیت بهینه‌سازی جلوه‌های بصری وب‌سایت‌ها را مانند تصاویر، اسلایدها و هرآنچه کاربر با آن در تعامل است، بر عهده دارد. به دلیل رونق کسب‌وکارهای اینترنتی و پیشرفت تکنولوژی نیاز به استخدام این افراد بیشتر از قبل شده است و بسیاری از سازمان‌ها و  شرکت‌ها برای بهبود تجربه کاربری وب‌سایت خود طراح ui/ux استخدام می‌کنند. میزان درآمد این شغل در ایران بسیار خوب است؛ به‌طوری‌که یک طراح متوسط می‌تواند ماهیانه ۷ میلیون تومان درآمد خالص داشته باشد.

مشاغل مرتبط با علوم داده

امروزه مشاغل مربوط به علوم داده مانند کارشناس پایگاه داده، تحلیلگر داده، data scientist و data engineering رونق بسیار خوبی پیدا کرده‌اند و حقوق این شغل در ایران حتی برای سطح کارشناس بسیار خوب است. یک کارشناس علوم داده در شهر تهران ماهیانه حقوق خالص ۶.۵ میلیون تومان و یک مدیر حقوق خالص ۱۱.۶ میلیون تومان دریافت می‌کند.

کارشناس امنیت شبکه

تقریبا تمامی شرکت‌هایی که در حوزه فناوری اطلاعات فعال هستند، نیاز به کارشناسان امنیت شبکه دارند. یک کارشناس امنیت شبکه در حقیقت امنیت اطلاعات و شبکه کسب‌وکارها را تضمین می‌کند. اگر فردی که در این حوزه کار می‌کند، فردی متخصص با مهارت‌های حرفه‌ای موردنیاز این شغل باشد، می‌تواند درآمد بسیار خوبی در ایران کسب کند. در شهر تهران یک مدیر امنیت شبکه نزدیک به ۱۱ میلیون تومان درآمد خالص ماهیانه دارد.

مشاغل صنعت گردشگری

در کل می‌توان گفت که مشاغل صنعت گردشگری مانند تور لیدری، راهنمای تور یا تاسیس آژانس مسافرتی، از شغل های جدید و پردرآمد در ایران محسوب می‌شوند.. در ایران تورهای گردشگری بسیاری مانند تور کویر برگزار می‌شود که با برگزاری هرکدام از آن‌ها، درآمد خوبی نصیب آژانس‌های مسافرتی یا تور لیدرها می‌شود. مخصوصا اگر این تور لیدرها به‌طور خصوصی کار کنند و در این زمینه مهارت و شهرت کافی داشته باشند. همچنین صنعت گردشگری جای پیشرفت زیادی دارد و می‌تواند رونق بیشتری نیز در کشور ما پیدا کند.

مشاغل فروش و بازاریابی

می‌توان گفت با توجه به نیاز جامعه و کسب‌وکارها به فروش و بازاریابی در سال‌های اخیر، مشاغل مربوط به این حوزه رونق زیادی یافته‌اند. این مشاغل شامل مدیر بخش فروش و بازاریابی، مدیر برند، کارشناس تحقیقات بازار و ... است. یکی دیگر از بخش‌هایی که کسب‌وکارهای آنلاین نیاز است تا روی تقویت آن کار کنند، بخش فروش و بازاریابی است. به همین دلیل آگهی‌های استخدامی آن نیز زیاد است و معمولا کسانی که در رشته‌های مدیریت تحصیل کرده‌اند، این مسیر شغلی را برای آینده خود انتخاب می‌کنند. حقوق ماهیانه و خالص یک مدیر فروش و بازاریابی در شهر تهران نزدیک به ۱۰ میلیون تومان است.

بازار بورس و سهام

یکی از راه‌هایی که می‌توان از طریق آن کسب درآمد کرد، سرمایه‌گذرای در بازار بورس است. البته نمی‌توان این مورد را به عنوان یک فرصت شغلی در نظر گرفت؛ اما می‌توان در کنار کار اصلی به آن نیز پرداخت. البته سرمایه گذاری در بورس کار آسانی نیست و نیازمند گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف است. همچنین برخی از افراد که در این حوزه تجربه کافی دارند و راه‌های کسب درآمد و دریافت سود خالص را بلد هستند، با دریافت پورسانت برای سایر افراد سرمایه گذاری می‌کنند که در این صورت می‌توان به آن به‌عنوان یک شغل تمام وقت نگاه کرد که درآمد بسیار خوبی دارد.

جمع‌بندی

شغل های جدید و پردرآمد در ایران در سال‌های اخیر توسعه و رونق بسیاری یافته‌اند و بسیاری از آن‌ها درآمد و بازار کار خوبی دارند. برخی از این مشاغل شامل کارشناس دیجیتال مارکتینگ، مدیریت محصول، کپی رایتر، مشاغل مرتبط با صنعت غذا یا گردشگری، فروش و بازاریابی، بازار بورس و سهام و ... است. برخی از این مشاغل می‌توانند جزو مشاغل خانگی نیز دسته‌بندی شوند و بسیاری دیگر را می‌توان به صورت دورکاری انجام داد.

در آخر باید به این نکته توجه کرد که میزان درآمد هرکدام از این مشاغل به میزان توانمندی‌های فردی و تخصص فرد بستگی زیادی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    53 20
    اینها که فرمودید فقط برا خارج از ایرانه !! اینجا فقط اسنپ و پیک موتوی جواب میده حتی با فوق لیسانس
    • کارشناس IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      24 4
      بعنوان یک مهندس نرم افزار که چندین سال در زمینه برنامه نویسی و طراحی گرافیکی در شرکتهای مختلفِ خصوصی بیگاری کرده و الآن در اسنپ مشغول به کار است کاملاً با نظر شما موافقم.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      3 0
      اینجا فرار کردن پشت پلاک، درآمدش از همه بیشتره
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 0
      شماره فروشی بانک هم از مشاغل پر طرفدار و پردرآمده
    • یا علی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 0
      خخخخخ
    • مهندس IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      1 0
      خدای جواب دادی
    • ایران بزرگ IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      1 3
      سلام خیر کاملا مخالفم. بنده هم کاردانی یه رشته پرطرفدار رو دارم هم کازشناسی و نزدیک ۷مدرک از مذارک مختلف اموزشگاهای ازاد، اخر سر اومدم توی بازاریابی!!!!! به اجبار بود البته ولی الان با پشتکارم سرپرست شدم و بعدشم مدیر کلا توی ۴سال از ویزیتوری به مدیریت رسیدم هیچ اشنایی هم نداشتمو و فقط خدا بود و زحمتهایی که صادقانه واسه برندم میکشیدم، الان ماهیانه۱۸تومن حقوق میگیرم. کار هست باید خواستو مدرک تحصیلی رو بهانه نکرد
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    34 18
    یکی هم من اضافه میکنم. معلمی با نصف سال تعطیلی مطلق و حقوق 16 میلیونی.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      18 8
      آن هم با کمترین سواد و کمترین مدرک تحصیلی و کمترین فرهنگ
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      21 22
      خاک بر سرت که به شغل معلمی اهانت میکنی. همه دنیا معلم ها را روی سرشان میگذارند
    • مهدی عابدی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      8 2
      همانطور که همه وزشکان دارای درامد بالا نیستند همه معلمان هم دارای درامد بالا نیستند
    • الیسا ملکی MD ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      7 1
      این رمان زیبا و رمانتیک رو کجا خوندی عزیز؟
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 0
      برو معلم بشو
    • یا علی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 0
      چجوری سهم معلمی دریافت کرده؟؟ معلم بچه من اندازه منه موقع انتخاب رشته ما 10 سال شایدم بیشتر پذیرش معلمی نداشتن
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 0
      تو هم برو معلم بشو.
    • ... IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 1
      ولله خانم من من معلمه.شش و نیم حقوقشه با کلی دردسر،چندین بار ازش خواستم دیگه نره سر کلاس چون ارزشش رو نداره تو این مریضی
    • یکی IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      1 0
      عزیزم کافر همه رو به کیش خود پندارد شما هم یا توی شرکت نفت کار میکنی یا توی بانک و فک میکنی همه مثل تو ۱۶ میل حقوق میگیرن
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 0
      از کجا می ارید؟؟؟؟؟ این حقوق ها ....شوهر من معلم با پانزده سال سابقه حقوقش هفت تومن..... تازه معلم های جوونتر حقوق های پایینتری دلرند.
    • آرزو IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 0
      اولا معلمی شغل مقدسیه اگر معلم خوبی باشی. همه دنیا احترام معلمها رو نگه میدارن. دوما هر کس خوب درس خونه از فرهنگیان قبول شده. معلمهای خوب میتونن جامعه رو اصلاح کنند.
    • اکبر IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 0
      عالی
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 0
      آره تو راست میگی معلومه خیییلی باسوادی
  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    8 0
    لطفن قطعه بندی و تفکیک زمین های کشاورزی و جنگلی هم جز مشاغل پرسود قرار بدین چهار سال دیگه بایدآب به کشور وارد کنیم
    • ی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      2 0
      سلام بنده بازنشسته ادارات زیر مجموعه آموزش وپرورش و از تامین اجتماعی حقوق می گیرم این افزایشها شامل شاغلین ادارات آموزش پرورش مشه اما بازنشسته ها این ادارات کا از تامین اجتماعی حقوق میگیرن هیچ تاثیری نداره در سال‌های خدمت از رتبه بموقع و از همچی ما زدن بازنشسته که نیخاستیم بشیم از سر تش زدن الان م که هیچی نمیدن نسبت به بازنشسته های دیگه اگر از جایی میزنن میدن جاهای دیگه این ی ریال ش درست نیست به مشگلات و مسائل مردم توجه ورسیدگی کنید یه تمام اقشار نه فقط معلمان قشر زحمت کش جامعه فقط اینا نیستن خیلی ها همجوره تلاش میکنن حقشونم خورده یا میخورن
    • هاشمی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      12 0
      تا حکومت فساد زا باشه و چاپلوسی جای مدیریت و لیاقت را بگیره همینه لطمه ای که به کشور زده شده باور نکردنیه یعنی در اینده نوادگان ایران زمین مرده های حکام را بیرون میکشند و اتش میزنند بابت این وضع
  • شقو IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    9 0
    پس ما چه کنیم با رشته ای که خوندیم مدرک بریزم دور
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      2 0
      پس من مربی باشگاه چی بگم که ماهی ۱ میلیون حقوق دارم از صبح تا شب با کلی مدرک مربیگری معتبر و لیسانس و فوق لیسانس
  • کسرا IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    4 1
    ایران فقط تجربی و پزشکی
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    6 0
    همچین نوشتی باورنکردنی هفت و هشت میلیون هم شد باور نکردنی الان یه معلم حداقل ۸ و حداکثر ۱۶ میلبون دریافتی داره
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      9 3
      چشمت درآد. آخه الان درآمد 8 تومن یا حتی 16 تومن شد درآمد. عادت به گدا پروری تو این 40 سال باعث شده کسانی مثل تو 16 تومن رو درآمد بالایی بدونن.
    • یک معلم IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      1 0
      من که معلم هستم و امسال بازنشسته میشم با حقوق ۶ میلیون و مدرک لیسانس نمی دونم ۱۶ میلیون رو از کجا درآوردین ؟
    • م US ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 0
      من خودم راننده ایسوزو هستم ماهی حداقل ده میلیون حداکثر۳۰میلیون داشتم باز ماندیم تو زندگی شما نمیدونم چه فکر کردی ماهی ۸میلیون باور نکردنی میدانی
    • ناشناس IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      1 0
      من یه معلمم با۲۷ سال سابقه ۶۸۰۰ دریافتی نمی دونم ۱۶ میلیون و از کجا آوردی؟
    • نادر IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      1 0
      برای ما که حقوق ۴میلیونی میگیریم ۸میلیون حقوق میشه شاهانه زندگی کرد
  • کاپیتان جک IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 0
    فقط کِشتی اونم نفتکشش
  • سلام IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 0
    با سلام سوال من این هست که چگونه خیلی از افراد معلمی قبول شدند در حالی که از سال ۶۲ دیگر مازندران هیچ پذیرش معلمی یا دبیری نداشته تازه خواهر من که دکترا هست دو سال پیش در آزمون معلمی قبول شده اما در برگه اش نوشتند که سهمیه مصاحبه ندارد
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    1 1
    این کرونا باعث شده ،بعضی از معلمان کلاس شخصی میذارن پولی درس میدن ،چرا بس اونجا کرونا نیست ،فقط تو مدرسه پیداش میشه ،معلم دختر من پارسال کلاس سوم را درس می داد امسال یه دفعه اومده پنجم درس میده ،دخترم میگه هیچی بلد نیست ،وسط درس هنگ میکنه ،میره بیرون از کلاس ،نگو که میره از مدیر مدرسه می پرسه ،تو انلاین هم جواب سوال را بلد نیست بنویسه سوال میزاره اول بچه ها به کمک مامان ها جواب سوال را بنویسند تا معلم یاد بگیره ، وای به حال بچه های ما از خرم دره ی زنجان
  • مرتضی صالح پور IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    0 0
    سلام مارا هم به عنوان بازاریابی استخدام کنید
  • مهدی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    من ده ساله تو کار بدلیجاتم با فوق لیسانس معماری اومدم تواین کار اکثر هم کلاسیام مهندس خطاب میشن اما درامد ندارن فقط ماهی صد ملیون درامد از مغازم دارم چون رشتمو دوست دارم بیشتر درامد مغازمـ صرف خریدو فروش زمین وساخت وساز میکنم که درامدی مضاعف داره. کسایی که میگن کار نیست به خداوندی خدا من از کارگری شروع کردم اما باید با علاقه کار کنید تا بتونید موفق باشید همه شغلها خوبه اما باید کمی بهتراز رقبا تون باشید فقط کمی بهتر بودن وکمی بیشتر تلاش کردن شما ودرامد مالیتون متفاوت از دیگران خواهد شد. هیچ چیز یکشبه بدست نمیاد اما با یک دقیقه بیشتر فکر کردن میشه به خیلی از قله ها رسید
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 2
    کرایه اسنپ و تپسی را بیشتر کنید که رانندگان لج میکنند و سفر قبول نمکنند
  • حسین US ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    بنظرم کسانیکه با این مطلب موافق نبودن اهل مطالعه و کتاب نیستند تا بفهمن دنیا و ایران دارن به سمت پیشرفت حرکت میکنن
  • محمد IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 0
    سلام دوستان این واقعیت دارد وبنده با کاردر سایت دیوار وقسمتهای دیگر سایتها ماهانه ۴۰الا ۵۰ میلیون درآمدم داشتم ولی درکل بالای ۳۰میلیون خدا برکت بده
    • Bb IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      0 0
      میشه لطفا بگین چکار میکنین؟ چون من صبح تا عصر میرم برا حقوق قانون کار اگه امکانش هست لطفا راهنماییم کنین ممنون
  • ناشناس IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 1
    معلمی از همه بهتره سالی چند روز کار میکنی 16 میلیون حقوق میگیری همیشه هم معترض
    • ف IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 1
      من یه معلمم با ۷ سال سابقه و رسمی دریافتیمم ۳۶۰۰ هس چجوری روتون میشه این تهمتا رو می‌زنید
    • یکی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 1
      والا سه ماه سال که کویته واسشون نه ماه دیگه میمونه که دوماهش میشه پنج شنبه جمعه تعطیل مفید هفت ماه به زور میشه گف کار میکنن. هر روزم دنبال رتبه بندی و طبقه بندی و این چیزان
  • کوروش IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    این مشاغل دراقتصاد ایران جواب نمی دهند.
  • محمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    اکثر این شغل ها بعنوان شغل دوم می‌توانند کمک هزینه زندگی باشند
  • خسرو IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    2 1
    سلام بچه ها با تلاش و یادگیری و اعتماد بفس تو همین ایرانم میشه مدیر فروشم منت مو هر جا برم میکشن بخاطر اینکه وقت گڌاشتم و زحمت کشیدم الان ماهی ۲۲میگیرم اابته راضی نیستم تا به ۱۰۰تومن نرسم
  • کسرا IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بابا مقلته نکنید اینقدر ناشکر نباشید چرا میگین درامدها کمه ؟ خیلی هم بالاس بخدا من کارگرم ماهی چهل میلیون حقوق میگیرم چرا مملکتو اوضاع کارو بد جلوه میدین( البته حقوق به ریال بودا نه تومان)
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 0
    بیکارم و هر کاری میکنم یا شهرداری خرابش میکنه یا مدیریت پسماند یا راهنمایی رانندگی یا پلیس و...
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    1 1
    فقط پزشکی پول پارو میکنن
    • امیرحسین US ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      0 0
      بنظر من شما برین یوتیوب فعالیت کنید آقای خودتون هستین درآمد هم بستگی به خودتون داره چقدر دوست داشته باشید در بیارید آشپزی طراحی لباس و غیره خیلی بهتر نوکر مردم بشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس