یورش شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینی ها در نابلس

منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از یورش شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینی ها در نابلس واقع در کرانه باختری و تخریب خودروهای آنها خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از یورش شهرک نشینان صهیونیست به خودروهای فلسطینیان در نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، گروهی از شهرک نشینان صهیونیست با سنگ به خودروی فلسطینی‌ها در جنوب نابلس حمله کردند و به تخریب آنها پرداختند.

بیشتر بخوانید:

زخمی شدن ۳۵ فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها

این در حالی است که صبح روز یکشنبه در بخش قدیمی قدس و در نزدیکی یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی تیراندازی صورت گرفت که طی آن یک فلسطینی به روی نظامیان صهیونیست آتش گشود.

به دنبال این حادثه یک صهیونیست به هلاکت رسید و ۴ تن دیگر از جمله ۳ نظامی زخمی شدند که حال دو تن از آنها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های عرب زبان اعلام کردند که عامل استشهادی این عملیات که فردی ۴۲ ساله بود، هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

گفتنی است در جریان این عملیات ۲ فلسطینی مشارکت داشتند که یکی از آنها عملیات شناسایی و دیگری عامل اجرایی بوده است. صهیونیست‌ها بلافاصله تمامی ورودی‌های مسجدالاقصی و بخش قدیمی قدس را مسدود کردند.

از سوی دیگر، پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارشی درباره زخمی شدن یک صهونیست ساکن شهر یافا به ضرب چاقوی فردی که هنوز هویتش مشخص نشده، دریافت کرده است.

در این بیانیه آمده بود که نیروهای پلیس بلافاصله پس از دریافت این گزارش راهی محل حادثه شده و مستقیماً تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

در بیانیه پلیس گزارشی درباره انگیزه عملیاتی که با سلاح سرد صورت گرفته، منتشر نشده است.

این عملیات ساعاتی پس از کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن سه نفر دیگر در شهر قدس اشغالی در عملیات استشهادی یک فلسطینی عضو جنبش حماس صورت گرفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس