کد خبر 1314023
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
منتظر پاسخ آمریکا به پیشنهاد روسیه درباره تضامین امنیتی هستیم

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز گفت که مسکو منتظر پاسخ آمریکا به پیشنهاد ارائه شده کشورش در خصوص تضامین امنیتی است.

به گزارش مشرق؛ به نقل از خبرگزاری تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد که مسکو منتظر پاسخ آمریکا به پیشنهاد ارائه شده کشورش در خصوص تضامین امنیتی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این باره اعلام کرد که علیرغم اختلافات میان دو کشور، پیشنهادات مسکو پیشتر به طرف آمریکایی داده شده است.

وی در این باره اضافه کرد: در دیدار روز چهارشنبه سرگئی ریابکوف وزیر خارجه روسیه با «کارن دانفرید» (Karen Donfried) معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا در مسکو، پیشنهاد روسیه در این خصوص به واشنگتن ارائه شد و اکنون منتظر پاسخ آنها هستیم.

این در حالیست که معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا پیش از سفر به مسکو در کی‌یف با مقامات اوکراین دیدار و گفتگو کرده بود.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هفتم دسامبر در دیدار مجازی با جو بایدن همتای آمریکایی خود، خواستار ارائه تضمین نسبت به عدم گسترش ناتو به شرق و استقرار سیستم های دفاعی در کشورهای همسایه مسکو شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    همه اسیر گلوبالیست ها هستیم. تنها راه نجات مردم ترکیه و خاورمیانه همین ایرانه راه نجاتشون اینه ایران در جنگ باتمدن غرب پیروز بشه. هیچ هیچ امیدی بجز ایران نیست----ای آزادگان جهان برای ایران بجنگید
  • رضا IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    1 0
    تضمين ها ! هيچ وقت روسيه رو چنين خوار و ذليل نديدم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس