عملیات ضدتروریستی تا زمان نابودی هسته‌های پنهان داعش ادامه دارد

یک فرمانده «حشد الشعبی» عراق در سخنانی تصریح کرد که عملیات ضد تروریستی در این کشور تا زمان نابودی هسته های پنهان داعش ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق به نقل از الفرات نیوز، «بشیر العتبکی» فرمانده تیپ ۲۳ «حشد شعبی» عراق در سخنانی بر لزوم تداوم عملیات ضد تروریستی در نقاط مختلف این کشور برای نابودی بقایای داعش تأکید کرد.

بیشتر بخوانید

عملیات حشد الشعبی در جنوب سامراء

بر اساس این گزارش، این فرمانده حشد شعبی تصریح کرد: عملیات ضد تروریستی نیروهای حشد شعبی در نقاط مختلف عراق تا زمانی نابودی تمامی هسته های پنهان و خاموش داعش ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: نیروهای حشد شعبی طی یک ماه گذشته ۱۲ عملیات پاکسازی علیه تروریست های داعش در استان های مختلف انجام دادند. تکفیریها با هدف فراهم کردن زمینه جهت تداوم حضور نظامی آمریکا در عراق، اقدامات تروریستی خود را در این کشور تشدید کرده اند.

پیشتر «علی الفتلاوی» عضو ائتلاف «الفتح» عراق سخنانی را در خصوص لزوم خروج نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا از خاک این کشور مطرح کرد. این عضو ائتلاف «الفتح» عراق در سخنان خود تأکید کرد: آمریکایی‌ها باید از خاک عراق خارج شوند. آنها گزینه دیگری ندارند. دلیلی برای ماندگاری نظامیان آمریکایی در عراق وجود ندارد.

این شخصیت عراقی در ادامه نیز یادآور شد: در صورت تداوم حضور نظامیان آمریکایی، عراق از هر راه قانونی و دیپلماتیک برای مقابله با این حضور استفاده خواهد کرد. در صورت تدوام حضور نظامیان آمریکایی پس از موعد مقرر، مقابله گروه‌های مقاومت با اشغالگری، مشروع و قانونی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس