بایدن: به پوتین به شدت هشدار دادم

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست روایتی از اختلاف رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، یک رسانه صهیونیستی روایتی از بروز اختلاف میان دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا و «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.

روزنامه جروزالم‌پست مدعی شده دولت بایدن در رایزنی‌هایی که با مقام‌های اسرائیلی داشته موضوع شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی را به عنوان موضوعی هم‌تراز با برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرده است.

یک منبع دیپلماتیک در بیت‌المقدس با گلایه از مواضع آمریکایی‌ها گفت: «آمریکایی‌ها مرتب مسئله خشونت‌ در شهرک‌ها را مطرح می‌کنند.»

مطابق این روایت، هنگامی که بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هفته پیش برای متقاعد کردن آمریکایی‌ها جهت اتخاذ مواضع شدیدتر علیه برنامه هسته‌ای ایران به واشنگتن سفر کرد «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا تأکید کرده که واشنگتن، به همان اندازه که برای رایزنی درباره ایران وقت اختصاص می‌دهد، به بحث درباره شهرک‌سازی اختصاص می‌دهد.

بلینکن به گانتز گفت که شهرک‌سازی‌های اخیر اسرائیل، «شانس رسیدن به راهکار دو دولتی را از بین می‌برد.»

منابع مورد استناد جروزالم‌پست گفته‌اند دیدارهای گانتز با «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا و «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با تنش‌های کمتری همراه بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس