خالد مشعل خطاب به صهیونیستها: دست تمام نیروهای مقاومت بر روی ماشه است

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین با بیان اینکه دست تمام نیروهای مقاومت بر روی ماشه است، تأکید کرد، هر حمله‌ای که رژیم صهیونیستی انجام دهد، اثر آن را در عمق فلسطین اشغالی احساس خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین تأکید کرد که شکست رژیم صهیونیستی، بیش از پیش نزدیک شده است.

مشعل تصریح کرد، هرگاه دشمن صهیونیستی احساس می‌کند که به نابودی مسئله فلسطین و محو آن نزدیک شده است، ملت و جریان مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی را به نقطه صفر باز می‌گرداند.

وی ادامه داد: اسرائیل  اشغالگر با وجود برتری نظامی، فناوری و مادی که قادر به نابودی کل منطقه است، ولی در عین حال نمی‌تواند به هدف خود که ثبات و استقرار در این منطقه است، دست پیدا کند.

خبرگزاری شهاب به نقل از مشعل گزارش داد، رژیم صهیونیستی شاهد شکست و عقب‌نشینی است و در مقابل، مردم فلسطین، ایمان بیشتری به آینده دارند و مطمئن هستند که مقاومت در برابر این رژیم پیروز خواهد شد.

این مسئول حماس ادامه داد: آنچه به ما اطمینان می‌دهد، این است که حماس در حال پیشرفت است... هرکس تجاوزات اسرائیل به نوار غزه را در سالهای ۲۰۰۸، ۲۰۱۲، ۲۰۱۴ و ۲۰۲۱ مقایسه کند، به این نتیجه خواهد رسید که ما در حال قدرتمند شدن هستیم؛ چه از نظر امکانات تسلیحاتی یا تاکتیکهای نظامی، روحیه یا توانایی ما برای مدیریت درگیری با اسرائیل از موضع برابر».

وی همچنین گفت که حماس در جریان جنگ با رژیم صهیونیستی، دچار تردید نشده است؛ زیرا پس از ۳۴ سال، هویت این مسئله و دیدگاه حماس تغییر نکرده و تغییری در راهبرد خود ایجاد نکرده است، بلکه همچنان فلسطین، از بحر تا نهر است.

مشعل با بیان اینکه دست تمام نیروهای مقاومت بر روی ماشه است، تصریح کرد، هر حمله‌ای که رژیم صهیونیستی انجام دهد، اثر آن را در عمق فلسطین اشغالی احساس خواهد کرد و دیگر آن زمان گذاشت که جنگ، جبهه داخلی اسرائیل را تحت تأثیر قرار ندهد.

رئیس حماس در خارج ادامه داد: «زمانی که حماس و مبارزان آن برای وارد کردن سلاح از خارج، در محدودیت قرار گرفتند، [خودمان سلاح] ساختیم و آن را ارتقا بخشیدیم تا تمامی مرزهای رژیم صهیونیستی را پوشش دهد».

وی با اشاره به تلاش حماس برای پایان دادن به اختلافات داخلی فلسطین و تشکیل رهبری و مرجع واحد فلسطینی، اما در عین حال گفت که «هنوز موفق به انجام این کار نشده‌ایم؛ زیرا اختلاف، انتخاب ما نبود، بلکه بر ما تحمیل شد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس