حکومت عربستان به دنبال افزایش هزینه‌های پیروزی یمنی‌هاست/ مصاحبه با عضو انصارالله

یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تصریح کرد ائتلاف متجاوز سعودی به دنبال افزایش هزینه‌های پیروزی ما از طریق توحش علیه غیرنظامیان یمنی است.

به گزارش مشرق، «عبدالوهاب المحبشی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن خاطر نشان کرد که تشدید تجاوزات سعودی‌ها به غیرنظامیان در یمن از یک جهت اوج توحش و روان‌پریشی آنها و نادیده گرفتن خون بیگناهان است که هدف آنها در ابتدای تجاوزگری، ایجاد رعب و وحشت در میان مردم بود، ولی هنگامی که این هدف آنها محقق نشد، توحش آنها علیه یمنی‌ها به سطح انتقامجویی رسید که نشانه ناتوانی آنها در رسیدن به اهدافشان است و به همین سبب، متجاوزان به دنبال افزایش هزینه پیروزی یمن است.

المحبشی در اشاره به حمله اخیر جنگنده‌های سعودی به تاسیسات آب شرب صنعاء تصریح کرد چنین شکلی از وحشی‌گری سعودی اولین مورد در نوع خود به شمار نمی‌رود، آنها اماکنی را که قبلا هم هدف قرار داده بودند، مورد تجاوز قرار دادند و این نشان می‌دهد که متجاوزان دچار سردرگمی و آشفتگی شده‌اند و حملات کورکورانه آنها این حقیقت را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت ضربه نیروهای مسلح یمن به عمق عربستان سعودی در روز هفتم دسامبر یک ضربه بزرگ و قوی بود و اگر متجاوزان به تجاوزات خود ادامه دهند، پاسخ بزرگتر و کوبنده‌تری در روزهای آینده دریافت خواهند کرد.

المحبشی گفت انصارالله معتقد است که چنین پاسخی، فرصتی برای بازدارندگی ایجاد می‌کند و هر قدر پاسخ‌ها بیشتر شود، متجاوزان را به صلح نزدیک‌تر خواهد کرد، زیرا سلاح و پاسخ به تجاوزات، صلح به همراه می‌آورد.

وی تصریح کرد که ایالات متحده آمریکا دشمن اصلی است و تجاوز به یمن اساسا یک جنگ و  تجاوز آمریکایی  است، و اگر به عنوان مثال ما در یمن روابط حسنه‌ای با عربستان سعودی می‌داشتیم، آمریکا، ترک‌ها یا مصری‌ها یا دیگر نمایندگانشان را وادار می‌کردند علیه ما جنگ به راه اندازند.

عضو انصارالله ابراز عقیده کرد سازمان ملل متحد که از همان آغاز  تاسیس تا کنون از یک طرف نزاع علیه طرف‌های دیگر نزاع حمایت کرده، امروز به شریک متجاوزان به یمن تبدیل شده است. شورای امنیت هم از طریق فراهم کردن پوشش غیرقانونی برای متجاوزان به همدست آنها تبدیل شده است.

وی افزود ما انتظاری نداریم که کشورهای  عضو دائم شورای امنیت برای توقف جنگ اقدام کنند، بلکه شورای امنیت خود خواهان ادامه تجاوز سعودی به یمن است، چرا که تجاوز سعودی به یمن را مسئله‌ای سعودی قلمداد می‌کند و با آن همراه می‌شود.

به گفته وی، شورای  امنیت زمینه تجاوزگری به یمن را با حمایت از متجاوزان سعودی فراهم کرد که نقض آشکار منشور سازمان ملل متحد به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    با موشک های دوش پرتاب می شود این هزینه ها را کاست
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    خدایا ظالمان را نابودشان کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس