کد خبر 1311666
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
مرگ ۵ سرنشین تاکسی در برخورد با دیوار

رئیس پلیس راهور بهارستان در تشریح جزئیات بیشتر برخورد تاکسی با دیوار و ۵ فوتی در گلستان گفت: سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل خودرو یکی از علت‌های اصلی این حادثه است.

به‌ گزارش مشرق، علی جمشیدی  رئیس پلیس راهور بهارستان عصر پنج شنبه در تشریح جزئیات بیشتر حادثه رانندگی دلخراش بامداد پنج‌شنبه در ابتدای شهرک سبزدشت گلستان، در جمع خبرنگاران گفت: علی رغم تلاش‌های فراوان نیروهای امدادی متأسفانه هر ۵ سرنشین این حادثه جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید

تصادف مرگبار سه‌خودرو در محور دامغان-معلمان +عکس

جمشیدی اظهار داشت: فعلاً یک تیم کارشناسی خبره از سوی پلیس راهور استان تهران در حال بررسی برای علت یابی این حادثه هستند و تاکنون طی ۳ مرحله از محل حادثه بازید به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه می‌تواند چند علت داشته باشد و تا پایان بررسی‌ها نمی‌توان اظهارنظر قاطع کرد، افزود: سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل خودرو یکی از علت‌های اصلی این حادثه است.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهارستان اضافه کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد خودرو پژو بعد از برخورد با جدول‌های بلوار از مسیر منحرف و با یک واحد صنفی برخورد می‌کند؛ شدت تصادف آنقدر زیاد بود که جسد هر ۵ سرنشین در اتاق مچاله شده گیر افتاده بود که مجبور شدیم با آهن‌بر اجساد آنها را بیرون کشیده می‌شود.

با یک واحد صنفی لاستیک فروشی برخورد می‌کند و در جریان این حادثه تقریباً نیمی از این مغازه آوار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    4 3
    ماشین های مزخرف شما اصلا مقصر نیست .فقط راننده بدبخت مقصر است .
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      6 1
      با سفینه هم به دیوار بزنی منفجر میشه
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      5 1
      از این ماشینهای مزخرف، در شهر کم نیست، پس چرا شاهد تصادفات اینچنینی نیستیم؟ منظورم دفاع از خودروهای کم ایمن نیست، منطق شما کمی ایراد دارد.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 0
    خدا برات نسازه کرونا نمیدونم مردم چشون شده ..واززمین وآسمونم بلا می باره..تصادفات واقعازیادشده چقدر باشدت خورده به دیوار که سرنشینانش فوت کردند حتماسرعت بالایی داشته خودم باتاکسی دررفت وآمدم بعضی مواقع بخاطر اینکه زودتر به مقصدبرسند وبرگردند سرایستگاه پا را میذارن روپدال گازو میرن ونزدیک چهارراه که می خوان برسند کمربند ایمنی می بندند..
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 0
    من راننده شخصی هم دوباردرسفرهنگام شب خوابم بردولی به خیرگذشت اگرکمبودخواب داشتیدهیچ وقت سفرنکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس