کد خبر 1311025
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
حمایت ستاد اجرایی از درمان زوج‌های نابارور

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین از حمایت این ستاد از درمان زوج‌های نابارور در استان قزوین خبر داد.

به گزارش مشرق؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین سید مهدی میرغفاری اظهار کرد: پوشش هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز مشکل اصلی نحوه مدیریت در سطح جامعه است افزود: اگر مدیریت صحیح و به روز و زبده وجود داشته باشد، جمعیتِ بیشتر تبدیل به یک فرصت و برگ برنده و منجر به افزایش توان و ظهور استعدادهای قوی‌تر و خلاقانه‌تر در کشور می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین عنوان کرد: در ادامه خدمات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در زمینه امور اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به این ستاد، در خصوص کمک هزینه زوج‌های نابارور بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ورود کرده است.

وی با بیان اینکه دهک‌های یک تا پنج درآمدی در سطح استان قزوین تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت، ابراز کرد: این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بنیاد احسان ثبت نام و پس از اعتبارسنجی برای درمان آنها اقدام خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بخشی از خدمات اجتماعی که تا پیش از این توسط بنیادهای احسان و برکت ارائه می‌شد، از امروز با افتتاح سامانه جامع خدمات اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به آدرس HTTP://۱۵۴۲.IR به مردم ارائه خواهد شد.

میرغفاری در آخر تاکید کرد: این طرح در راستای کمک به زادآوری مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین جبران هزینه‌های سنگین درمان اجرا می‌شود JH بتوانیم بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را کاهش دهیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس