تدابیر امنیتی حشد شعبی در دیالی برای جلوگیری از تحرکات تروریستی

یکی از رهبران ائتلاف فتح عراق، از تدابیر امنیتی حشد شعبی برای جلوگیری از انجام تحرکات تروریستی عناصر داعش در استان دیالی خبر داد.

به گزارش مشرق، «عدی الخدران» از رهبران ائتلاف فتح عراق اعلام کرد که حشد شعبی به منظور جلوگیری از انجام عملیاتهای تروریستی در مناطق مختلف استان دیالی ۱۰ راه نفوذ تروریست ها را در این استان بسته است.

این رهبر ائتلاف فتح در گفتگو با وب سایت المعلومه اظهار داشت، حشد شعبی نقش محوری و اساسی در نبرد با داعش ایفا می کند و حضور حشد شعبی در صحنه دیالی بسیار تاثیرگذار و مهم است. با حضور حشد شعبی در این منطقه اوضاع ۱۸۰ درجه تغییر کرده و به آرامش رسیده است.

بیشتر بخوانید:

عملیات حشدالشعبی عراق در جنوب سامرا

وی افزود: نیروهای حشد شعبی ۱۰ راه نفوذ تروریست ها به مناطق مختلف این استان را بستند که مهمترین آنها تپه های حمرین است؛ جایی که پیش از این هسته های تروریستی داعش در این منطقه فعال بودند اما اکنون وضعیت کاملاً تغییر کرده است. نیروهای حشد شعبی با فداکاریهای خود مانع ورود تروریستهای جنایتکار و حمله به شهرها و روستاهای دیالی شدند و توانستند عملیاتهای تروریستها را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه حشد شعبی نقش کلیدی در برقراری امنیت در استان دیالی دارد تاکید کرد، اگر حشد شعبی نبود شرایط در این منطقه بسیار سخت سخت می شد. به ویژه اینکه نیروهای حشد شعبی عملیات های بسیار فشرده انجام می دهند و تجربه طولانی در مبارزه با داعش در شرایط سخت دارند.

در حال حاضر ۶ تیپ حشد شعبی در استان دیالی مستقر هستند که وظایف امنیتی بسیار مهمی را در مبارزه با تروریسم انجام می دهند.

سلسله عملیات‌های ضد تروریستی نیروهای مقاومتی «حشدالشعبی» عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. در همین راستا ۲ روز قبل نیروهای حشد شعبی به منظور پاکسازی برخی مناطق در محور جنوبی «سامرا» عملیات گسترده‌ای را در این محور ترتیب دادند. سازمان حشد شعبی این عملیات را موفقیت‌آمیز توصیف کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس