کد خبر 1310556
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
جدیدترین قیمت گوشت قرمز در بازار

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته‌های گذشته کاهش نسبی داشته است.

به گزارش مشرق، بر اساس مشاهدات میدانی از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو شقه کامل گوسفندی ۱۱۷ تا ۱۲۰ هزار تومان، ران گوسفندی ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، سردست با استخوان ۱۱۶  تا ۱۲۰ هزار تومان، ماهیچه گوسفندی ۱۹۹ هزار تومان، راسته گوسفندی ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، قلوه گاه گوسفندی ۱۱۸ هزار تومان، ران گوساله ۱۵۵ هزار تومان، سردست گوساله ۱۴۵ تا ۱۵۰ هزار تومان، راسته گوساله ۱۸۵ هزار تومان و ماهیچه گوساله نیز ۱۵۸ هزار تومان است.

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر و یا کمتر باشد.

در میادین میوه و تره بار نیز قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۱۱۶هزار و۹۰۰ تومان، ران گوسفندی ۱۳۹ هزار و۵۰۰ تومان، سردست ۱۱۹ هزار و۸۰۰ تومان، راسته گوسفندی با استخوان ۱۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان، ران گوساله ۱۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان، سردست گوساله ۱۴۹ هزار و۳۰۰ تومان و راسته گوساله بدون استخوان ۱۵۱هزار و ۳۰۰ تومان است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • نارگل IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    2 1
    خیلی ارزانه حمایت از تولید کننده دخالت کنه مثل خودرو و کالاهای دیگه قیمت ها را متعادل کند
  • هاتف IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    5 1
    سلام خدمت دست اندر کاران مشرق ، خسته نباشید . ظاهرا شما هم به قیمت سازی رو آورده اید دم از دفاع از انقلاب میزنید و نگران سفره مردم هستید ولی از این طرف قیمت اجاره و قیمت خانه و قیمت مایحتاج مردم را با شانتاژ و دروغ و اغراق تعیین میکنید. آخه این چه وضعیه ما ملت با دست خودمون آتش به حلق خودمون میریزیم همین امروز بنده گوشت شقه ای گوسفندی گرفته ام برای مراسم خیر کیلویی صد و هفت هزار تومان و ران گوسفندی صدو بیست و پنج هزار تومان چرا قیمت ها را بالا اعلام میکنید که اگر یک مغازه ای هم ارزانتر میفروشد و یه مردم ظلم نمیکند تحریک میکنید که گرانتر بفروشد . قیمت کرایه خانه ها را فرمولیزه میکنید و برای مردم تعیین تکلیف میکنید خط دهی میکنید شماها هم شدید بانک های خصوصی منافعی دارید که قیمت ها را بالا اعلام میکنید شما اگر قیمت اعلام نکنید میگویند لال هستید . بسه دیگه چقدر چوب لای چرخ زندگی مردم میکنید یک مشت دلال از خدا بی خبر که مثل کرکس هر جای بوی پول و سءاستفاده میاید آنجا حاضرند و با دلال بازی و سفسطه بازی خون مردم رو تو شیشه میکنند از بازر طلا بگیر و برو تا بازار ارز و بازار میدان میوه تره بار . و تا یک جنجال خیابانی درست میشود نفرات اول توی این صفوف خود نامردشان هستند ، هم از آخور میخواهند بخورند هم از توبره ، رجال انتخابیشون هم که تو این چند سال انقلاب قدرت دستشون بوده زندگی مردم رو جهنم کردن و برای خودشان و بچه ای نجس تر از خودشان زندگی های آنچنانی درست کردند و حالا در کمال وقاحت خیابان را نشان میدهند که اگر مردم قرار باشد به خیابان بیایند ابتدا کاخ های درست شده در شمال شهر را توی سرتان خراب میکنن و سپس تکلیف خودشان را با شما حرام خوارها مشخص میکنند . ولی الان مردم ما عاقل تر از این هستند که در خیابان دنبال احقاق حق باشند بلکه با حمایت از کسانی که با صبر انقلابی در پشت سر رهیرشان دمار از روزگار تان در خواهند آورد ما مردم انقلاب کرده و خون داده از همه جهت محاصره هستیم و هر کسی خنجری در دست گرفته و نیشی به پهلوی انقلاب میزند یک بار از دست دوستان نادان انقلاب و یک بار از دشمنان به ظاهر دوست و از طرف دیگر از گرگ های سازمان بین الدقل جهانی . خدایا تو را قسم به اول مظلوم عالم حضرت علی سلام الله علیه ریشه این جباران و خون خواران که به این ملت شیعه ظلم میکنند بکن .
  • ناشناس IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 0
    گوشت گوسفند توی ایلام غرب ۶۰ هزار تومانه
  • مم IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 0
    درد دل دامدار هم بزارید. با قیمت خوارک دام همه ورشکست شدن از جمله ما که به خاک سیاه نشستیم.. وامهای پرسود که قراره شکم دام پر بشه
  • حمید محمدی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    0 0
    العان از همه ارانتر همین گوشت دامدار ها تمام روبه ورشکستگی شدن خوراک دام گران ولی دام قیمت پایین خدا لعنت کنه کسی که درست نضارت نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس