تکمیل پروژه جهاد آبرسانی تا ۳ سال آینده

وزیر نیرو با بیان اینکه وزارتخانه برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستا برنامه‌ریزی کرده است، گفت: طبق رنامه‌ریزی انجام شده این طرح تا ۳ سال آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش مشرق، علی اکبر محرابیان در حاشیه جلسه خود با کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه موضوع آبرسانی و رفع تنش‌های آبی روستاها بحث‌های خوبی شد. در زمینه آبرسانی به روستاها اصلی ترین برنامه ما «جهاد آبرسانی» است که در همین زمینه مقدمات خوبی برای تأمین اعتبار و شناسایی ۱۰ هزار روستا که دچار تنش آبی هستند انجام شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی کردیم طی ۳ این برنامه را به اتمام برسانیم. در همین زمینه برای برخی روستاها بایستی شبکه آبرسانی ایجاد شود و برای برخی روستاها هم در منابع آبی‌شان تجدیدن ظر شود و با شیوه‌های دیگر همچون انتقال آب از دیگر منابع تأمین شود.

وزیر نیرو تصریح کرد: همچنین برای شهرها نیز طرح‌های مختلفی ارائه دادیم که انجام بعضی از آن‌ها نیز طولانی شده است. به همین منظور در قالب یک کار ویژه اقدام به شناسایی این شهرها کردیم که عمدتا طرح‌هایی هستند که درصد پیشرفت قابل توجهی هم داشتند و برای تکمیل این پروژه‌ها منابع را متمرکز کردیم و امیدواریم با همکاری مجلس بتوانیم از ظرفیت قانون بودجه نیز به همین منظور استفاده کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس