کد خبر 1310047
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

در روزهای پایانی سال، اغلب افراد به ویژه خانم ها در پی تغییر و تحول در چهره خود می‌باشند. به همین دلیل مراجعات به کلینیک های پوست و زیبایی بیشتر خواهد شد. تزریق ژل و بوتاکس از رایج ترین اقداماتی است که این روزها افراد را روانه مطب های پوست می‌نماید. این روشها به دلیل نتایج فوری و عوارض بسیار کم طرفداران فراوانی را به خود جلب نموده و متقاضیان زیادی دارند.

بوتاکس در کرج

تزریق بوتاکس چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

بوتاکس یک نوروتوکسین رقیق شده قابل تزریق است که از سم بوتولینوم که در باکتری کلستریدیوم بوتولینوم یافت می شود؛ به دست می‌آید. از حالت رقیق شده این سم برای فلج عضلات پیشانی، بین دو ابرو، اطراف چشم و ... استفاده می شود. تزریق بوتاکس به صورت موضعی در محلی که قرار است بی حرکتی عضله صورت گیرد انجام می‌شود و در نتیجه آن بطور موقت ارسال پیام های عصبی به این عضلات غیر فعال شده، و توان حرکاتی مانند اخم کردن، جمع کردن چشمها، بالا بردن پیشانی و ... از فرد سلب می‌گردد. تزریق بوتاکس روشی کم عارضه، موثر و مقرون به صرفه برای جوانسازی پوست است که توان حذف چین و چروک ها و خطوطی که در اثر حرکت ایجاد می‌شوند را دارا می‌باشد.

تزریق بوتاکس پیشانی کرج

تزریق بوتاکس تنها چند دقیقه طول می کشد. و در خیلی مواقع نیازی به بی حسی نمی باشد.بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات خاص و در نواحی تعریف شده در صورت ، توسط پزشک متخصص تزریق می شود.نواحی تزریق ابتدا باید کاملا از مواد آرایشی تمیز شده و سپس با پد الکلی استریل شوند.پزشک متخصص نواحی کاندید تزریق را مشخص می نماید.

 حداقل یک هفته قبل از تزریق بوتاکس بهتر است نوشیدنی الکلی مصرف نشود.همچنین باید یک تا دو هفته قبل از تزریق استفاده از دارو هایی مانند آسپیرین و ضد التهاب را کاهش دهید تا کبودی ناشی از تزریق کاهش یابد.(کاهش مصرف دارو حتما طبق توصیه پزشک انجام شود.).

کاربردهای بوتاکس

بوتاکس بیشتر به عنوان فرآورده‌ای تزریقی برای درمان چین و چروک‌ها و خطوط صورت شناخته می‌شود. به طور کلی کاربردهای بوتاکس را می‌توان به دو دسته‌ی زیبایی و درمانی تقسیم کرد.

کاربردهای زیبایی

  • درمان چین و چروک‌های طرفین چشم‌ها که به چین‌های پنجه کلاغی معروف است؛
  • محو کردن خط اخم (بین دو ابرو)؛
  • رفع خطوط افقی پیشانی؛
  • از بین بردن چروک‌های گردن؛
  • بالا بردن گوشه‌های لب؛
  • بالا بردن نوک بینی.

سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی آلا کلینیک توسط سایت مهراکت .

بوتاکس صورت کرج

بوتاکس یک داروی تزریقی است که با فلج کردن عضلات باعث از بین بردن خطوط پوستی می‌شود. این دارو از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌شود. علت اصلی ایجاد چین و چروک‌های متحرک صورت، حرکت عضلات است. پس اگر آن‌ها را فلج کنیم، خطوط صورت هم محو می‌شوند.

تزریق بوتاکس از جمله روش‌های کم‌تهاجمی جوانسازی پوست است و به عنوان روشی ایمن و موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های اطراف چشم بیشترین کاربرد را دارد. البته برای رفع خطوط بقیه‌ی بخش‌های صورت مثل خط اخم یا خطوط افقی پیشانی هم می‌توان از طریق  تزریق بوتاکس به پیشانی استفاده کرد.

هزینه‌های قبل و بعد از عمل

برای اینکه پزشک از جنس پوست شما مطلع شود باید آزمایشاتی را انجام دهید. این آزمایش‌ها به تشخیص پزشک بوده و در مواقعی نیاز به انجام آن نیست؛ تنها زمانی اینکار انجام می‌شود که بیمار به دلیل استرس و ترس از عمل درخواست بیهوشی بدهد. البته، بندرت این قضیه پیش می‌آید چراکه بیش از ۹۰ درصد عمل‌های به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شوند.

هزینه تزریق بوتاکس بعد از عمل نیز بستگی به شدت کبودی‌ها و قرمزی پوست دارد. اگر فرایند عمل طول کشیده باشد، ممکن است پزشک داروهای تقویتی تجویز کند که مصرف آن‌ها به کاهش تورم و بهبودی پوست کمک کند. بهتر است، قبل از مراجعه به کلینیک از افرادی که تجربه انجام این عمل را داشته‌اند پرس و جو کنید تا از سایر هزینه‌های احتمالی مطلع شوید.

شماره تماس الا کلینیک

02634093135

02634093136

09352500847


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس