کد خبر 1309488
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
سورِ عروسی سوز شد

تیراندازی در عروسی دوباره حادثه آفرید.

به گزارش مشرق، سرهنگ جمشید سیاه منصور فرمانده انتظامی دورود در این باره از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی که باعث مجروح شدن ۶ نفر شده بود در این شهرستان خبرداد.

وی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه در یکی از روستاهای اطراف دورود یک نفر اقدام به تیراندازی کرده و یاعث مجروح شدن تعدادی از اهالی روستا شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

ماشین عروس و داماد قروه‌ای دچار حریق شد

سیاه منصور بیان کرد: ماموران در محل حاضر و پس از بررسی مشخص شد، شخصی به هویت معلوم در جشن عروسی با سلاح شکاری شروع به تیراندازی به صورت هوایی کرده ولی به صورت سهوی و به علت سهل انگاری اقدام به شلیک به سمت اهالی روستا کرده که باعث مجروحیت ۶ نفر از اهالی روستا به هویت های مشخص ازناحیه پا شده است.

فرمانده انتظامی دورود، در پایان با اشاره به اینکه حال عمومی مجروحان خوب است، ضمن توصیه به شهروندان که از تیراندازی در مراسم های عروسی و شادمانه خوداری کنند، گفت: پلیس با افراد خاطی برابر قانون برخورد می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سپهر IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    2 0
    نمی دونم چرا دولت جلوی تیر اندازی تو عروسی را نمی گیرد
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    این چه رسم ورسوم غلطی ست که درعزاوعروسی تیرآندازی می کنند،هم خودشون را بدبخت وهم سلب آسایش دیگرون پریشب هم نزدیک ماعروسی بود،ده دقیقه تیرآندازی هوایی فکر کردم پلیس درتعقیب کسی..دیدم نه عروسی ست،درمیان قوم عرب ولراین رسم هنوز هست..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس