کد خبر 1308123
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
اصلاحات نمایه اصلاح طلبان نمایه

یک فعال سیاسی اصلاح طلب طی مطلبی، به پیام رئیس دولت اصلاحات به هفتمین کنگره حزب اتحاد ملت ایران واکنش نشان داد و تصریح کرد: اولا قبل از همه اصلاح طلبان، آقای خاتمی که "تکرارکرد" باید پاسخگو باشد!

به گزارش مشرق، علی نظری فعال سیاسی اصلاح طلب طی مطلبی به پیام رئیس دولت اصلاحات به هفتمین کنگره حزب اتحاد ملت ایران واکنش نشان داده است.

خاتمی در بخشی از پیام خود به کنگره حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت تاکید کرده که «اصلاح طلبان پاسخگوی عملکرد خویش باشند.» نظری خطاب به خاتمی گفت: «اولا قبل از همه اصلاح طلبان، ایشان که "تکرارکرد" باید پاسخگو باشد!»

این نماینده دور ششم مجلس همچنین تصریح کرده که مردم از اصلاح‌طلبان عبور کرده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    ... که قطع نشه هم میشه ...
  • IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    چیزی جز فتنه گری بلد نیست. حرف جدید او هم پالس مثبتی بود برای طرفهای غربی مذاکره کننده با ایران در وین. برای تضعیف طرف ایرانی. برای بلند کردن چند صدایی از جانب ایران. شاید هم برای ملتهب کردن و دامن زدن به برخی نا آرامیهای سازماندهی شده به بهانه خشکسالی در اصفهان.
  • تندیس IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    1 1
    این افسادطلبها خیلی خودشانرا تحویل میگیرند . یارو گفته مردم از افساد طلبها عبور کرده اند . بنظر میرسد انها میخواهند با این لحن بگویند ما هنوز هستیم . در حالی که مردم اصلا انها را بیاد نمی آورند گویی چنین موجودات نفرت انگیزی هیچگاه وجود خارجی نداشته اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس