به گزارش مشرق، با وجود این که یک هفته از اعلام منع عبور و مرور شبانه در سرزمین های آنسوی دریای فرانسه می گذرد اما‎؛ ناآرامی ها در اعتراض به وضع نابسامان زندگی همچنان ادامه دارد.

گروه توئیتری انونیم سیتوآیان (Anonyme Citoyen) که اخبار سیاسی و جنبش‌های اجتماعی را در سراسر جهان منتشر می‌کند، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توئیتر گزارش داد شب پرتنش دیگری در گوادلوپ (از سرزمین‌های آنسوی دریای فرانسه) در حال رقم خوردن است.

معترضان در حال مسدود کردن جاده‌ها هستند و صدای شلیک گلوله به گوش می‌رسد. به رغم آنکه یک هفته از اعلام منع عبور و مرور شبانه در این جزیره می‌گذرد و خودروهای زرهی و نیروهای امنیتی در خیابان‌ها مستقر شده اند، اما خشم مردم فروکش نمی‌کند. این ناآرامی‌ها در اعتراض به وضع نابسامان زندگی و نیز هزینه‌های بالای زندگی در گوادلوپ آغاز شده است.

گروه توئیتری انونیم سیتوآیان (Anonyme Citoyen) که اخبار سیاسی و جنبش‌های اجتماعی را در سراسر جهان منتشر می‌کند، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توئیتر گزارش داد معترضان در جزیره مارتینیک (از سرزمین‌های آنسوی دریای فرانسه) برای پنجمین شب پیاپی به خیابان‌ها آمدند.

تظاهرکنندگان درختان و موانع بسیاری را به آتش کشیدند. یک پمپ بنزین نیز در این جزیره به آتش کشیده شد. این شورش مردمی در مارتینیک در اعتراض به اجباری شدن گذرنامه بهداشتی، واکسیناسیون اجباری و وضعیت نابسامان زندگی در این جزیره آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس