نماینده آشوریان در مجلس: تلاش صهیونیست‌ها و معاندین علیه ورزش ایران شکست خواهد خورد

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس با اشاره به تلاش اسرائیلی‌ها و برخی معاندین برای اعمای محرومیت برای ورزش ایران در میادین بین‌المللی گفت:مطمئنا با ورود به موقع مسئولان این حربه نیز شکست می‌خورد.

به گزارش مشرق، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مسیح علی‌نژاد، شیرین عبادی و صهیونیست‌ها برای اعمال محدودیت و محرومیت برای ورزش ایران در میادین بین‌المللی گفت: صهیونیسم بین‌الملل در دوره‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون تلاش زیادی داشت تا جمهوری اسلامی ایران را مغلوب کند اما تلاش‌های آنها در عرصه‌های اقتصادی، خرابکارانه و... در این زمینه نتیجه‌ای در بر نداشته است.

وی افزود: افرادی مثل شیرین عبادی و مسیح علی‌نژاد کسانی نیستند که خودشان تصمیم بگیرند. بلکه آدم‌هایی هستند که از مافوق خودشان یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی دستور می‌گیرند و مجری دستورات آنها هستند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون با درایت رهبر فرزانه انقلاب و مسئولین کشوری ما در هیچ یک از عرصه‌هایی که صهیونیست‌ها خواسته‌اند علیه کشور ما اقداماتی را صورت دهند، موفق نشده‌اند؛ چراکه اقدامات ضد ایرانی آنها نه ریشه اساسی داشت و نه دارای واقعیت بود.

انویه تکیه خاطرنشان کرد: امروز که صهیونیست‌ها در صحنه‌های مختلف درباره اقدامات ضد ایرانی‌شان شکست خورده‌اند و دستشان از همه جا کوتاه شده به حوزه ورزش روی آورده‌اند که در این زمینه نیز همانند عرصه‌های دیگر ناکام خواهند بود و با ورود به موقع و مدیریت مسئولین کشور این حربه دشمنان نیز منجر به شکست خواهد شد.

وی افزود: همانطور که گفتم پیش از این رژیم صهیونیستی اقداماتی را در حوزه‌های اقتصادی و اعمال تحریم در این حوزه و نیز ترور دانشمندان هسته‌ای علیه کشور ما صورت داده که در همه موارد قبلی ناکام بوده و در بحث ورزش هم ناکام خواهد بود و نخواهد توانست به اهداف و خواسته‌های خود برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریشی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    دکتر لورنس انویه تکیه استاد ما بودند الان هم در سازمان همکار بنده هستند . خداوند حفظشان کند . سلام و رحمت خدا بر همه هموطنان مسیحی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس