انتخابات ۱۴۰۰ - بوشهر

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس گفت: مشارکت در انتخابات را به عنوان یک شهروند ایرانی وظیفه ملی و حق خود می‌دانیم و به عنوان سرباز امام و سرباز ولایت در انتخابات شرکت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، شارلی انویه تکیه، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات گفت: با هدف خنثی سازی توطئه‌های دشمنان وظیفه ملی همه ماست تا در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: دشمن با فشارهای اقتصادی، معیشت تک تک ما را هدف قرار داده و به دنبال مایوس کردن ملت ماست تا زمینه را برای تسلط خود بر کشورمان فراهم کند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس اظهار داشت: همه ما باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی ضمن اعلام حمایت خود از نظام، توطئه دشمن را خنثی کنیم و اجازه ندهیم که بدخواهان این کشور و نظام به اهداف شوم خود در قبال ملت ایران دست یابند.

انویه تکیه خاطرنشان کرد: جامعه مسیحیان آشوری و کلدانی در ایران خود را شهروند درجه یک ایران دانسته و شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند.

وی افزود: علاوه بر این شرکت در انتخابات و رأی دادن حق ما به عنوان یک شهروند ایرانی است و به همین سبب برای برخورداری از حق خود در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس اظهار داشت: جامعه مسیحیان آشوری و کلدانی خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانند و در راستای ولایت‌مداری دوشادوش هموطنان مسلمان در انتخابات شرکت می‌کنند و با این حرکت خود ضمن برخورداری از حق رأی‌شان، حمایت‌شان از نظام را اعلام کرده و در مقابل بدخواهان نظام در هر عرصه‌ای که باشد اعم از انتخابات و... می‌ایستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس