کد خبر 1312993
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
واکنش کاربران مسلمان به بازی جوانان امارات و رژیم صهیونیستی/ سازشگر، میهمان اشغالگر

حضور تیم فوتبال جوانان امارات در سرزمین‎های اشغالی و دیدار با حریف صهیونیستی واکنش گسترده و اعتراض فراگیر کاربران مسلمان در فضای مجازی را به همراه داشت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال جوانان امارات در مسابقه با صهیونیست‌ها با چهار گل شکست خورد اما تصاویر و عکس‎های بازیکنان این تیم در سرزمین‎های اشغالی و ورزشگاهی که در یکی از روستاهای ویران شده سال ۱۹۴۸ ساخته شده خشم و اعتراض کاربران مسلمان در فضای مجازی را به همراه داشته است. بازیکنان اماراتی قبل از این مسابقه در ورزشگاه عکس‏‌های یادگاری انداختند که با اعتراض کاربران عرب زبان و مسلمان همراه بود.

محمد الصغیر در این خصوص نوشت: بازی جوانان امارات مقابل صهیونیست‎ها در ورزشگاه ناتانیا برگزار شد، استادیومی که روی خرابه‎های روستای ویران شده «ام خالد» فلسطین بنا کردند و ساکنانش را در سال ۱۹۴۸ آواره کردند. سازش همراه با شکست و ناکامی و اصرار برای صمیمیت با اشغالگر، رویکرد امروز اماراتی‎هاست.

علی بک نیز در این خصوص می‎نویسد: بین ما و سازشگران خداوند بهترین حاکم است.

العبادی هم نوشته است: امارات که به شکست عادت کرده به عنوان اولین تیم عربی که به عنوان میهمان صهیونیست‎ها به میدان رفت با چهار گل در سرزمین‎های اشغالی شکست خورد.

سما پرس نیز نوشت: سازشگر، میهمان دوست عزیزش اشغالگر بود و در اقدامی نفرت‎انگیز به عنوان اولین تیم عربی مقابل صهیونیست‎ها قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس