جدیدترین موضع گیری شاه اردن درباره فلسطین

پادشاه اردن در جریان دیدار با همتای بحرینی خود در شهر «منامه» بر لزوم حفاظت و حراست از وحدت و تمامیت ارضی سوریه تأکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «عبدالله دوم» پادشاه اردن با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین در شهر «منامه» دیدار و گفتگو کرد. طرف های اردنی و بحرینی در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو کردند. دو طرف روابط دوجانبه را نیز مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

سفیر سابق آمریکا در سوریه: اسد جنگ را برد

پادشاه اردن در جریان دیدار با همتای بحرینی خود بر لزوم حفاظت و حراست از وحدت و تمامیت ارضی سوریه تأکید کرد. عبدالله دوم همچنین خطاب به حمد بن عیسی آل خلیفه تأکید کرد که بیگانگان باید به دخالت های خود در امور کشورهای منطقه پایان بخشند.

پیشتر یک مقام بلندپایه سوری سخنانی را در خصوص ازسرگیری تماس‌ها میان دمشق و امان، مطرح کرد. وی گفت: ازسرگیری تماس‌ها میان دمشق و امان از یک سال پیش آغاز شده است و این مسأله مربوط به دیروز و امروز نیست.

این مقام عالیرتبه سوری افزود: تماس‌ها میان سوریه و اردن در سطوح عالی میان مقامات دو کشور از سرگرفته شده است. تماس تلفنی اخیر میان بشار اسد و عبدالله دوم اولین تماس آنها طی یک سال گذشته نبود.

وی در ادامه عنوان کرد: در طول یک سال گذشته چندین هیأت به نمایندگی از پادشاه اردن به کاخ ریاست جمهوری سوریه رفتند. سال گذشته فرصت برای اردن جهت اعلام ازسرگیری تماس‌ها با سوریه فراهم نبود، اما اکنون این فرصت فراهم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس