کد خبر 1303395
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
پرافتخارترین تیم آسیا امشب مشخص می‌شود

از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ملک فهد عربستان تکلیف لیگ قهرمانان فصل ۲۱-۲۰۲۰ مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق،‌ امشب ۲ تیم پرافتخار لیگ قهرمانان آسیا که هر کدام با ۳ قهرمانی پرافتخارترین هستند رو در روی هم قرار می‌گیرند تا تکلیف پرافتخارترین تیم آسیا هم مشخص شود.

الهلال ۳ بار در سال‌ها ۱۹۹۱، ۲۰۰۰ و ۲۰۱۹ توانسته قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد و پوهانگ هم ۳ بار در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۲۰۰۹ فاتح معتبرترین رقابت‌های باشگاهی در آسیا شود. الهلال البته ۴ مقام نایب قهرمانی دارد و همین حالا هم پرافتخارترین تیم قاره به شمار می‌رود اما ممکن است قافیه را واگذار کند و این عنوان را از دست بدهد.

پوهانگی‌ها روی نیمکت کیم جی دونگ را دارند که در قهرمانی سال ۲۰۰۹  ‌شان در ترکیب حضور داشت و حالا فرصت دارد دومین کره‌ای تاریخ شود که هم به عنوان بازیکنو  هم مربی قهرمان قاره شده است. دونگ می‌گوید: می‌خواهیم با افتخار لباس و لوگوی‌مان را بر تن کنیم. به حریف در بازی فینال احترام می‌گذاریم.

در سمت مقابل ژاردیم که فصل را چندان با اقتدار آغاز نکرد کم کم خودی نشان داد و تیمش از بازی مقابل پرسپولیس دگرگون شد. آن‌ها در نیمه نهایی رقیب همیشگی، النصر را شکست دادند و حالا در آستانه کسب قهرمانی چهارم‌شان در قاره قرار دارند. مارگا، گومیس، الدوسری و پریرا ستارگان این تیم هستند و باید دید در نهایت آبی‌پوشان عربستانی قهرمان خواهند شد یا قرمز و مشکی پوشان پوهانگ.

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس