کد خبر 1303033
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
فرد مسلح پس از قتل ۵ نفر و گروگانگیری در شیراز کشته شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که بامداد دوشنبه یکم آذرماه پنج نفر را به قتل رساند و دو نفر را گروگان گرفت، کشته شد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس دوشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: حوالی ساعت یک بامداد اولین روز از آذرماه ۱۴۰۰ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل پنج نفر (که بین ۳۵ تا ۶۰ سال سن داشتند) در خیابان عدالت شیراز به ماموران پلیس اعلام شد و نیروهای انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند قاتل که داماد خانواده بوده با اسلحه کلاشنیکف پنج نفر از بستگان درجه یک همسرش شامل ۲ برادر زن، همسر، دختر و پسر برادر همسرش را کشته و با گروگان گرفتن دو نفر از بستگان مقتولین سریعا متواری شده است.

بیشتر بخوانید

عامل قتل خانوادگی در آران و بیدگل دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد:ماموران پلیس اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری شروع و با تحقیقات فنی و تخصصی محل اختفای قاتل را در همان حوالی شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند که قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

حبیبی با بیان اینکه پس از حدود یک ساعت درگیری، قاتل بدون توجه به دستور پلیس همچنان اقدام به تیراندازی می‌کرد،گفت: ماموران انتظامی در درگیری متقابل موفق شدند هر دو گروگان را صحیح و سالم آزاد کنند و قاتل ۵۵ ساله را از پای درآورند.

جزئیات بیشتری از این موضوع و انگیزه قاتل مشخص نشده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    8 0
    خاک عالم ۵۵ ساله و کانگستربازی
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    4 3
    چرا فیلم درگیری را نمیذارید
    • افشین IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      چاپچی بشه؟ خیلی علاقه به صحنه جنایت داري
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    5 0
    بیشرف..
  • افشین IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    مگه کلاشینکف قیمتش چنده که هر کس و ناکسی بهش دسترسی،داره. تفنگ بادی اسپانیایی رفتم بخر فروشنده گفت ۱۹ میلیون. کلاش پس،چنده؟؟ هر جا آمریکای بیشرف باشه میشه معدن قاچاق سلاح.حتی سلاح روسی رو هم آمریکاییها قاچاق میکنند.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    قاتل به درک واصل شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس