کد خبر 1298749
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
قتل نمایه

فرماندهی انتظامی آران و بیدگل از دستگیری عامل قتل خانوادگی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، فرماندهی انتظامی آران و بیدگل روز شنبه اعلام کرد: شخصی که صبح امروز در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل خانواده خود کرده بود با اقدام‌های انجام شده در نهایت در استان قم دستگیر شد.

تاکنون جزییات بیشتری درباره این موضوع اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید

قتل داماد به خاطر اختلاف خانوادگی

شهرستان آران و بیدگل در شمالی‌ترین منطقه استان اصفهان، در فاصله ۶ کیلومتری شهرستان کاشان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 54 IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    چرا اینجور شدی..؟.
  • ناشناس IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    با سلام خدمت ریاست محترم قوه قضاییه_ هر چند در این خبر انگیزه قاتل بیان نشده ولی به نظر اینجانب مهمترین و شاخص ترین علل درگیری های خانوادگی در ایران سؤء مدیریت در خانواده و تبعیض بین اعضاء و سواستفاده یک یا تنی چند از افراد خانواده و دخالت های بعضا بیجای فامیل بدون شناخت صحیح و کامل از یکدیگر و بخصوص در حل و فصل مسايل مالی و گاها کشیده شدن به شوراهای حل اختلاف و دادگاههای حقوقی واطاله دادرسی ها و پایین بودن آستانه تحمل افراد بواسطه اوضاع اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جامعه و عدم حصول نتیجه عادلانه برای اعضای خانواده ( خواه نزدیک یا دور ) باعث تشدید اختلافات و دست به اسلحه بردن برای احقاق حق از دست رفته اعم از سرد و گرم بر اساس بافت منطقه میشود امیدوارم روزی برسدکه همه افراد جامعه حق و حقوق خود را شناخته و حقوق لیگران را ضایع نکنند تا شاهد جنایتهای فجیع و غیر قابل جبران در خانوااه ها نباشیم _ انشالله تعالی
  • مجتبی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0 0
    سلام علیکم این خبر چه ارزشی دارد؟ خب که چی یک قاتل دستگیر شد. فقط همین اخبار دردسترس است. این به اصطلاح خبر چه دردی رو می تونه درمان کنه . یاد امتحان جمله سازی افتادم. معلم گفته با قاتل جمله بسازید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس