کد خبر 1303015
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۵
کامیون های تمام برقی Iveco

ایوکو و نیکولا در حال حاضر بر روی توسعه کامیون‌های برقی و سلول سوختی هیدروژنی کار می‌کنند.

شرکت مالک ایوکو Iveco تصمیم گرفته است تا تغییراتی را در استراتژی‌ها و برنامه‌های این شرکت ایجاد کند. این تغییرات از سوی رهبران CNH Industrial، شرکت مالک ایوکو مطرح شده‌اند و به واسطه آن‌ها ایوکو به یک استارتاپ تبدیل خواهد شد و بر توسعه اتوبوس‌ها و کامیون‌های تمام برقی و بدون آلایندگی تمرکز خواهد کرد. این تغییرات به منظور رقابت بهتر ایوکو با سایر شرکت‌های این حوزه اخذ شده‌اند.

بیشتر بخوانید

گریت مارکس، مدیر اجرایی CNH Industrial، اظهار داشت که ایویکو را باید به عنوان یک استارت آپ ۱۵۰ ساله دید. همانطور که داده‌های ACEA از سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد، ایوکو دومین بازیکن بزرگ اروپا در بخش خودروهای تجاری متوسط است و درست بعد از دایملر قرار دارد.

کامیون های تمام برقی Iveco +عکس

با این حال ایوکو Iveco در بخش خودروهای تجاری سنگین از رقبای خود عقب افتاده است. در مورد وسایل نقلیه الکتریکی، ایوکو قبلاً اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۲۳ طیف وسیعی از اتوبوس های تمام الکتریکی را توسعه خواهد داد.

کامیون های تمام برقی Iveco +عکس

علاوه بر این، سال ۲۰۲۴ طیف جدیدی از کامیون‌های سنگین الکتریکی و سلول سوختی را از ایوکو شاهد خواهیم بود.

کامیون های تمام برقی Iveco +عکس

همانطور که رویترز اشاره کرد، ایویکو دیر وارد بخش کامیون های برقی شده است، اما این شرکت ایتالیایی در حال حاضر یک سرمایه گذاری مشترک با آمریکایی ها در قالب استارتاپ نیکولا راه اندازی کرده است. ایوکو و نیکولا در حال حاضر بر روی توسعه کامیون‌های برقی و سلول سوختی هیدروژنی کار می‌کنند.

کامیون های تمام برقی Iveco +عکس

همچنین اوایل این هفته ایویکو از نسل جدید محصولات خود در قالب تیپ‌های Daily، S-Way، X-Way و T-Way رونمایی کرد. تمامی این مدل‌ها برای سال ۲۰۲۲ بروزرسانی شده‌اند و شرکت ایتالیایی روی بهبود TCO (هزینه کل مالکیت) مشتری برای این مدل‌ها تمرکز کرده است.

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس