صدری: جلسه خیلی خوبی با وزیر ورزش داشتیم/در 10 سال گذشته بهتر از گل محمدی نداشتیم - کراپ‌شده

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه جلسه خیلی خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و آخرین وضعیت باشگاه را گزارش دادیم.

به گزارش مشرق، سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس، پس از جلسه با سجادی، وزیر ورزش و جوانان، گفت: جلسه خیلی خوبی را با وزیر ورزش داشتیم و از رهنمودهای وی استفاده کردیم.

وی در مورد خصوصی‌سازی باشگاه‌ها افزود: با تاکید جناب وزیر، به جد دنبال این موضوع هستیم که بتوانیم بحث خصوصی را زودتر به نتیجه برسانیم و فکر می‌کنم در آینده نزدیک اتفاقات خیلی خوبی بیفتد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد کارگزار جدید باشگاه تصریح کرد: این موضوع را نیز به وزیر محترم ورزش توضیح دادیم و مورد تائید ایشان نیز واقع شد. انشاالله عقد قرارداد با کارگزار جدید در هفته جاری انجام خواهد شد. ضمن اینکه با رقم‌های خوبی به توافق رسیدیم که این رقم‌ها می‌تواند به نحو احسن مشکلات باشگاه را حل کند.

صدری در خصوص کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نیز عنوان کرد: کادر فنی ما بهترین کادر فنی حال حاضر در کشور است. ما پنج دوره قهرمان متوالی لیگ برتر بوده‌ایم. توقعی که هواداران از ما دارند قطعا یک توقع بجا و بالایی است که ما سعی می‌کنیم این توقع را عملی کنیم. ما در ده سال گذشته بهتر از یحیی گل‌محمدی نداشته و نخواهیم داشت.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در پایان گفت: سجادی چون از جنس ورزش هستند، از ما حمایت می‌کنند و ما هم تمام مسائل باشگاه و تیم را برای هواداران تشریح می‌کنیم تا در جریان کار قرار بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس