آمریکا در حمله به منزل نخست‌وزیر دست دارد/ سفیر واشنگتن اخراج شود

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء ماجرای حمله به منزل الکاظمی را تلاشی برای کشاندن عراق به ورطه بحران‌ داخلی دانست که پیامدهای خطرناکی برای کشور دارد.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجبا، «شیخ علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء ماجرای حمله به منزل «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق را تلاشی برای کشاندن عراق به ورطه بحران‌ داخلی دانست که پیامدهای خطرناکی برای کشور دارد.

ببینید:

فیلم/ دلایل مشکوک بودن حمله به منزل الکاظمی

بر اساس این گزارش، الاسدی با تصریح به اینکه همه دلایل و نشانه‌ها دال بر دست داشتن سفارت آمریکا در این ماجراست، خاطرنشان کرد: پایگاه نظامی آمریکا در منطقه سبز بغداد که از آن تحت‌عنوان سفارت یاد می‌شود، با وجود برخورداری از سامانه پدافند هوایی (C-RAM) با پهپادها یا موشک‌ها مقابله نکرد!

وی شناسایی و محاکمه عاملان حمله را مستلزم تشکیل کمیته‌ای بی‌طرف دانست تا اجازه دستکاری مدارک جرم داده نشود.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان تأکید کرد: اگر ـ همان‌گونه که انتظار می‌رود ـ سفارتخانه شرارت‌طلب آمریکا مسئول این حمله باشد، باید ضمن تعطیل کردن آن، سفیر فتنه‌گر ایالات‌ متحده نیز از عراق اخراج شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجيد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    چه شانسى اورد حاج مصطفى بدلش افتاد ان شب در خانه خودش نخوابد ؟ و يا فردى از خانواده اش خواب ديد و ان شب حاج مصطفى را بخانه خودش برد. بهر صورت مهم اينست كه خدا نخواست حاج مصطفى به شهادت برسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس